"Das ist kein Spielzeug!"

Çeviri:Bu oyuncak değil.

May 8, 2016

6 Yorum
Tartışma kilitli.


TlinGrkem

Das ist nicht Spielzeug ile ne farkı var lütfen bilen varsa beni aydınlatabilir mi?


suna_su

Gramer olarak doğru ve aynı anlama geliyor (alternatiflere ekledim), fakat Almanca'da yaygın kullanılan şekli "kein Spielzeug"...


Helrunar

"Das ist nicht Spielzeug" yanlış. "Das ist nicht ein Spielzeug" ya da "Das ist kein Spielzeug" doğru kullanımdır efendim.


TlinGrkem

Açıklamanız için çok teşekkür ederim.


TlinGrkem

Biraz geç oldu ama uzun zamandır giremiyordum. Yanıtınız için çok teşekkür ederim.


hlya693929

Artikelli olanlarda kein sıfatlarda nicht geliyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.