Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

https://www.duolingo.com/DavutGurbuz

Yeni arayüz

Merhaba, arkadaşlar Duolingo'nun yeni arayüzü çok güzel olmuş,değil mi? Ufak tefek yerlerde (beyaz üstüne beyaz,combobox'larda) sıkıntılar var ama güzel. Keşke eski arayüzü de seçenek olarak "theme" gibi bir yere koysalardı.

4 yıl önce

10 Yorum


https://www.duolingo.com/murattosan

Yeni arayüze nasıl geçiyoruz?

Kardeşim benden sonra üye olmuştu, onda başka arayüz, bende başka arayüz ilginç :)

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • 23
  • 11
  • 10
  • 7
  • 7
  • 6
  • 2

bir suredir yeni uye olan herkes yeni arayuzle basladi. Dunden itibaren de butun kullanicilari yeni arayuze gecirmeye basladilar, en gec 1 hafta icinde falan sen de gecersin

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/murattosan

Anladım teşekkürler.

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/DavutGurbuz

Ben eski üyeyim İspanyolca tarafına da geçiyorum ingilizce tarafına da sadece yeni arayüz var. Eskisine istesem de ulaşamıyorum artık. Tarayıcının önbelleğinde kalmıştır belki . Bir yenile Ctrl+F5 yap. Başka tarayıcı ile dene bakalım değişiyor mu?

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • 23
  • 11
  • 10
  • 7
  • 7
  • 6
  • 2

iste butun eski kullanicilari bir anda gecirmediler dun yarisi falan gecti simdi yavas yavas digerlerini ekliyorlar. bende de yoktu dun :)

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/murattosan

Onuda denedim ama değişen bir şey olmamıştı, bekliyoruz bakalım :)

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • 23
  • 11
  • 10
  • 7
  • 7
  • 6
  • 2

beyaz üstüne beyaz nerede var?

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/DavutGurbuz

Merhaba ayarlarda dil seçerken var, uygulamada da "combo" larda var. Hani dropdown box 'lar var ya. Mesela I was/were gibi .. aşağı ok var was were seçiyorsun. Oralarda.

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • 23
  • 11
  • 10
  • 7
  • 7
  • 6
  • 2

Bende cikmiyor dil secme kutusunda, normal gorunuyor yani. Screenshot alip yollayabilir misin?

4 yıl önce

https://www.duolingo.com/DavutGurbuz

Dün oluyordu, bugün düzeltmişler. İlginiz için teşekkürler

4 yıl önce