1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Which man is your future hus…

"Which man is your future husband?"

Çeviri:Hangi adam sizin müstakbel kocanız?

January 21, 2014

16 Yorum


yaliyev

...gelecek kocan

yazmak Türkçe kurallarına uygun mu? Mutlaka

...gelecekteki kocan

şeklinde mi yazılmalı. Bilmediğim için soruyorum.


goobles

"Gelecek kocan" dilbilgisi bakımından yanlış olur. "Gelecekteki kocan" yazılmalı.


ProwlingParis

'-ki' eki "the one that is" anlamına geliyo ya, ordan aklına gelsin.


thedarkpower

hocam the one that is tam olarak ne demek biraz açıklayabilme ihtimaliniz var mı :)


Bediha06

Açıklama gelmemiş.Cümle ile örnek verebilirler.


Sude2677

Hangi Adam Senin Müstakbel Kocan: Bilmem Duolingo Bize Sorma Onu Senden Nasıl Bir Erkek Duo Buldun Mu?


MetinBurak

mustakbel de kullanilabilir


Mehmet358126

mustakbel arap kokenli, gelecekteki kocaniz Turkce'de kullanilir. Bilginize sunulur.


Hafz923201

Türkçedeki kelimelerin çoğunluğu Arap kökenli zaten


Bediha06

Arap değil farsça kökenli.Arapça ibranice vefarsçadan_ doğdu.Türkçemizde latince kökende var!


valinorman

"gelecekteki kocan" ibaresi anlatılmak isteniyorsa "in the future" lazım değilmidir illa ki. emin olmadığımdan soruyorum


eyup78

Hangi adam gelecekte senin kocan. Yazdım kabul olmadı


MarryAnn640713

Müstakbel demeye ne gerek var çakmasıdamı var


cansu968070

Bu cümle gayet de doğru öğretmenlere danıştım onlar da doğru dediler


Cellwi

Verilen kelimeler cumleyi tam karsilamiyor. Hangi adam senin mustakbel kocan" bu eksik kalir. Future hasband = gelecekteki kocan yazabilmeliydik.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.