1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O, o gezi hakkında gece bile…

"O, o gezi hakkında gece bile düşündü."

Çeviri:He thought about that trip even at night.

January 21, 2014

21 Yorum

Konu önem sırasına göre

MuratOnuk1

Mantığı anladıkça kelimeler arka arkaya diziliyor.Sonra kontrol etmek gerekiyor

August 20, 2014

VestelKatk

Kelimeneyim mantığı varda edaların yok neyazik ki

March 2, 2015

Gamzekember13

Mantığı ne ki edatları dizemiyorum bi türlü

January 22, 2019

highlander762405

"She even thought about that trip at night" Çok daha iyi

December 30, 2017

kbrazl

Thought of neden

July 17, 2014

DavutGurbuz

Hakkında dediği için. Yoksa, I'm thinking of you. Just think on it! gibi kullanımlar var. Cümleyi karşılasın diye hakkında koymuşlar.

July 17, 2014

Nuri164864

That burda ne anlama geliyor

December 10, 2015

ErdiYilmaz

that trip = o gezi

February 4, 2016

RyuzakiHideki

Bile düşündü derkenki bile anlamı hangi kelimeden sağlandı?

September 20, 2016

muratthan61

Even

November 21, 2016

FatihAkta9

Güzel cumle

November 2, 2016

snooppyy

journey neden olmuyor? Triple ne farkı var

December 10, 2016

ZeynepNazl17

journey yolculuk, vb. Seylerde kullaniliyor. Trip ise gezi, okul gezisi, vb. Seylerde diye biliyorum :)

March 28, 2018

hikilic

olması lazım bence de

November 2, 2017

KKiAQy

ben trip yerine trevel yazdım ikiside isim hali neden yanlış olarak değerlendirdi bilen varmıdır

March 7, 2017

ZeynepNazl17

Travel yolculuk etmek, vb. Seylerde kullanilir. Trip ise daha çok okul gezisi, vb seylerde Diye biliyorum :)

March 28, 2018

Sermin932375

Travel daha çok seyahat anlamında kullanılıyor

May 8, 2017

ayseyamac60

he throught about that trip even at night

June 4, 2019

ayseyamac60

yukarıdaki de bence doğru she ya da he, o zamirini karşılar.

June 4, 2019

muzoca

Bu cümlenin öznesi "He" olunca neden yanlış oluyor da " she" olunca doğru oluyor?

September 7, 2019

muzoca

"Pardon"About kelimesini yanlış yazmışım.

September 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.