1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ihr seid Mädchen."

"Ihr seid Mädchen."

Çeviri:Siz kızsınız.

May 9, 2016

18 Yorum


Rock_Roll

Seid ile Sind

Bunların arasındaki fark ne ? Hangisi nereye geliyor ? Bilen yazsın lütfen.


Selcen_Ozturk
  • ich bin
  • du bist
  • er/sie/es ist
  • wir sind
  • ihr seid
  • sie/Sie sind

galipyesilkaya1

ihr çeviriden bakılırsa onlar anlamına geliyor ama burda siz anlamında kullanılıyor Sie de aynı anlamda oluyor ?


frat734405

Sağol, ss aldım


Melekkaky

Seid ne demekti


HalukManav

almanca "olmak" fiili olan "sein"ın "ihr" öznesine göre çekimlenmiş hali. İngilizce deki "you are" gibi de yorumlayabilirsin "ihr seid"ı.


plasefollowme

Kızlarsınız demekti


rem775844

Biz ile biz bir arasındaki fark nedir


humetin

Biz : Wir

"Biz bir " : Wir sind eine Familie ( "Biz bir" aileyiz)

"Biz bir" ile neyi sormak istiyorusunuz


merzgzel

"seid" ne demek?


humetin

SizLER kızsınız.


nasbil1

Sesleri algılamıyor. Yani tekrar ediyorum ama hata veriyor. Programda mı sorun var. Başkaları da aynı sıkıntıyı yaşıyor mu? Bitte helfen

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.