"Ihr seid Mädchen."

Çeviri:Siz kızsınız.

2 yıl önce

14 Yorum


Melekkaky

Seid ne demekti

2 yıl önce

HalukManav

almanca "olmak" fiili olan "sein"ın "ihr" öznesine göre çekimlenmiş hali. İngilizce deki "you are" gibi de yorumlayabilirsin "ihr seid"ı.

2 yıl önce

agalarxelil

Onlar

1 yıl önce

ouzhandana

Sein dan geliyor olmak fiili

1 ay önce

Rock_Roll

Seid ile Sind

Bunların arasındaki fark ne ? Hangisi nereye geliyor ? Bilen yazsın lütfen.

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • ich bin
  • du bist
  • er/sie/es ist
  • wir sind
  • ihr seid
  • sie/Sie sind
2 yıl önce

Rock_Roll

Teşekkürler

2 yıl önce

isa403524

Wir sind Ihr seid

1 yıl önce

SlaHacer

Çok zor ya

1 yıl önce

cerviheus

Sizler Kızlarlarsınız.

1 yıl önce

Aleynatilki3

Ben bilgisayarla girdigim zaman boyle ses butonu vardi ne yaziyorsa ekranda o butona basip soyluyordun simdi telefonlayim olmuyo oyle keske olsa yaa

11 ay önce

humetin

SizLER kızsınız (....kız çocuğusunuz)

5 ay önce

FatmaYldzh1

Ihr seid madchen

1 ay önce

Qismt

Ben siz cokuclarsiniz yazdim dorgu oldu

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.