Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ihr seid Mädchen."

Çeviri:Siz kızsınız.

2 yıl önce

23 Yorum


Melekkaky

Seid ne demekti

2 yıl önce

HalukManav

almanca "olmak" fiili olan "sein"ın "ihr" öznesine göre çekimlenmiş hali. İngilizce deki "you are" gibi de yorumlayabilirsin "ihr seid"ı.

2 yıl önce

agalarxelil

Onlar

1 yıl önce

Rock_Roll

Seid ile Sind

Bunların arasındaki fark ne ? Hangisi nereye geliyor ? Bilen yazsın lütfen.

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • ich bin
  • du bist
  • er/sie/es ist
  • wir sind
  • ihr seid
  • sie/Sie sind
1 yıl önce

Rock_Roll

Teşekkürler

1 yıl önce

isa403524

Wir sind Ihr seid

10 ay önce

SlaHacer

Çok zor ya

10 ay önce

cerviheus

Sizler Kızlarlarsınız.

1 yıl önce

Aleynatilki3

Ben bilgisayarla girdigim zaman boyle ses butonu vardi ne yaziyorsa ekranda o butona basip soyluyordun simdi telefonlayim olmuyo oyle keske olsa yaa

9 ay önce

humetin

SizLER kızsınız (....kız çocuğusunuz)

3 ay önce

irembykhan

Neden Madchen den önce artikel kullanmadık?

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Almanca'da belirsiz artikel hiçbir çoğul yoktur.

http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=130

Das Mädchen - die Mädchen
Ein Mädchen - Mädchen

1 yıl önce

humetin

" Almanca'da belirsiz artikelin hiçbir zaman çoğulu yoktur "

3 ay önce

Glcepikapi

Nasil resim koyuyonuz

1 yıl önce

Glcepikapi

Kenara koyuyonuz ya hani

1 yıl önce

Glcepikapi

Adimin yaninda bi kafa var dairenin icinde

1 yıl önce

Ebrar970455

Ayarlardan koyuluyo

1 yıl önce

Glcepikapi

Oraya nasil konuluyo resim

1 yıl önce

Neda557322

Onlari nasi ezberlicem ben uff bunlar nasi siniflandiriliyoğğğ

1 yıl önce

yunusemreguven

Aynen zmk ya

1 yıl önce