"Ihr seid Mädchen."

Çeviri:Siz kızsınız.

May 9, 2016

16 Yorum


Rock_Roll

Seid ile Sind

Bunların arasındaki fark ne ? Hangisi nereye geliyor ? Bilen yazsın lütfen.

October 1, 2016

Selcen_Ozturk
  • ich bin
  • du bist
  • er/sie/es ist
  • wir sind
  • ihr seid
  • sie/Sie sind
October 1, 2016

Rock_Roll

Teşekkürler

October 2, 2016

semih778104

80 begeni ha

February 13, 2019

Melekkaky

Seid ne demekti

May 9, 2016

HalukManav

almanca "olmak" fiili olan "sein"ın "ihr" öznesine göre çekimlenmiş hali. İngilizce deki "you are" gibi de yorumlayabilirsin "ihr seid"ı.

June 6, 2016

Aleynatilki3

Ben bilgisayarla girdigim zaman boyle ses butonu vardi ne yaziyorsa ekranda o butona basip soyluyordun simdi telefonlayim olmuyo oyle keske olsa yaa

October 26, 2017

Saliha833412

Ayarlarda konuşma antrenmanı gibi bir yer var açarsan telefondan da konuşma atıştırması yapabilirsin

October 27, 2018

SALH157141

Aynen

November 3, 2018

humetin

SizLER kızsınız.

December 9, 2018

rem775844

Biz ile biz bir arasındaki fark nedir

January 30, 2019

humetin

Biz : Wir

"Biz bir " : Wir sind eine Familie ( "Biz bir" aileyiz)

"Biz bir" ile neyi sormak istiyorusunuz

January 31, 2019

merzgzel

"seid" ne demek?

August 18, 2019

irembykhan

Neden Madchen den önce artikel kullanmadık?

June 15, 2017

SteffiBookworm-

Almanca'da belirsiz artikel hiçbir çoğul yoktur.

http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=130

Das Mädchen - die Mädchen
Ein Mädchen - Mädchen

June 16, 2017

humetin

" Almanca'da belirsiz artikelin hiçbir zaman çoğulu yoktur "

April 24, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.