Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Men eat bread."

Çeviri:Adamlar ekmek yerler.

4 yıl önce

43 Yorum


dogahanoglu

man tekil- men çoğul

4 yıl önce

ertugrulegesaran

men in çoğul olduğu anlaşılmadığı için bence soru yanlış

4 yıl önce

yavuz481342

Tekil ya da çoğul olduğunu eat vaya eats tan anlayacağız tekil olsaydı eats derdi eat dediğine göre çoğul

1 ay önce

selinipekci

men derken tekil mi çoğul mu anlaşılmıyo

4 yıl önce

sahin_hmtaltntp

Çoğul oluyo fakat man deseydi bu sefer.tekil olmustu ayni hataya bnde dstm :)

4 yıl önce

nubarr
nubarr

Men cogul oluyor. Man olunca tekil oluyor

4 yıl önce

CanerBuz

Çoğul

3 yıl önce

telli107206

Cogul

1 yıl önce

eyll650146

O zaman anlama sn zaten göt gibi kafan var o kadar kafa ne alır ki

5 ay önce

UgurcanAte

Helal lan

3 ay önce

Smeyye648123

Men çoğu, man tekil

1 ay önce

OuzKaanHza

Men çogul man tekil

2 yıl önce

mer426956

The eki bir seyi çoğaltır mesela The woman türkçesi kadınlar The child çocuklar yanlış mı?

Üstekini

Oku

4 ay önce

mer426956

Ben de acıktım

4 ay önce

Ahmetyuzucu

Başına the hangi hallerde koyuyoruz?

4 yıl önce

IremKozak

Insanlar olarak gostermediniz mi

4 yıl önce

monarozaa

man men anlami bilinmesede yapilabilir s takisi gelip gelmedigine bakilarakta tekil veya cogul oldugu bulunabilir

4 yıl önce

SerifMertK

Resmim gözüküyo mu Diye bi test edeyim dedim ! :) kskksks

3 yıl önce

SerifMertK

Gözük müyo muş

3 yıl önce

eneseren4861

men deyil man olması gerekli

3 yıl önce

EsraYldrm11

?

2 yıl önce

EsraYldrm11

?¿

2 yıl önce

kardelensa4
2 yıl önce

ceren733676

Olmuyo ya

2 yıl önce

Makbule288018

Oluyo da tam değil

2 yıl önce

sultan455218

Men tekil mi cogul mu ya

2 yıl önce

nazlcanjim

çoğul

6 ay önce

GlcanAkta1

Alahım yapamadım ya

2 yıl önce

mrcsarac

adamlar ekmek yerler diyoruz. Hata diyor bu nasil is.

2 yıl önce

Mustafasli3

Soru doğru fakat ben düzgün telaffuz edemedim.

2 yıl önce

Mustafasli3

Soru doğru fakat ben düzgün telaffuz edemedim.

2 yıl önce

curlygirl937253

ikiside aynı söylenmiyomu ne bileyim ben

1 yıl önce

sudenas89

Men man

1 yıl önce

semihanurb

???

6 ay önce

nazlcanjim

ya man ve men in okunuşunda ne fark varki

6 ay önce

mayneymisc1

Arda Turan hazirlamis soruyu

6 ay önce

Gizemaysen

Sad :'(

4 ay önce

HseyinTmka

Telafuzdan tekil ya da çoğul olduğu anlaşılmamaktadır.

3 ay önce

Senarsk

Men ya da man dediğini fiilden anlayacaksiniz. Man olunca fiil genis zamanli olur ve s takisi alir. Men olunca fiil olduğu gibi kullanılır.

Men drink water The man drinks water

3 ay önce

ebru308821

ok

3 ay önce

darknesspa

Adamlar ekmeği yer dedim kabul etmedi neden

2 ay önce

merFaruk555542

Adam ekmek yer neden olmuyo ?? Başında the yok ku

1 ay önce

Sude902895

Bişey dicem man diyo? Yanlış

4 hafta önce