Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Men eat bread."

Çeviri:Adamlar ekmek yerler.

0
4 yıl önce

43 Yorum


dogahanoglu

man tekil- men çoğul

18
Cevap ver4 yıl önce

ertugrulegesaran

men in çoğul olduğu anlaşılmadığı için bence soru yanlış

8
Cevap ver24 yıl önce

yavuz481342

Tekil ya da çoğul olduğunu eat vaya eats tan anlayacağız tekil olsaydı eats derdi eat dediğine göre çoğul

1
Cevap ver1 ay önce

selinipekci

men derken tekil mi çoğul mu anlaşılmıyo

2
Cevap ver4 yıl önce

sahin_hmtaltntp

Çoğul oluyo fakat man deseydi bu sefer.tekil olmustu ayni hataya bnde dstm :)

2
Cevap ver4 yıl önce

nubarr
nubarr

Men cogul oluyor. Man olunca tekil oluyor

0
Cevap ver4 yıl önce

CanerBuz

Çoğul

0
Cevap ver3 yıl önce

telli107206

Cogul

0
Cevap ver1 yıl önce

eyll650146

O zaman anlama sn zaten göt gibi kafan var o kadar kafa ne alır ki

0
Cevap ver5 ay önce

UgurcanAte

Helal lan

0
Cevap ver2 ay önce

Smeyye648123

Men çoğu, man tekil

0
Cevap ver1 ay önce

OuzKaanHza

Men çogul man tekil

2
Cevap ver2 yıl önce

mer426956

The eki bir seyi çoğaltır mesela The woman türkçesi kadınlar The child çocuklar yanlış mı?

Üstekini

Oku

1
Cevap ver4 ay önce

mer426956

Ben de acıktım

1
Cevap ver4 ay önce

Ahmetyuzucu

Başına the hangi hallerde koyuyoruz?

0
Cevap ver4 yıl önce

IremKozak

Insanlar olarak gostermediniz mi

0
Cevap ver4 yıl önce

monarozaa

man men anlami bilinmesede yapilabilir s takisi gelip gelmedigine bakilarakta tekil veya cogul oldugu bulunabilir

0
Cevap ver4 yıl önce

SerifMertK

Resmim gözüküyo mu Diye bi test edeyim dedim ! :) kskksks

0
Cevap ver3 yıl önce

SerifMertK

Gözük müyo muş

0
Cevap ver3 yıl önce

eneseren4861

men deyil man olması gerekli

0
Cevap ver3 yıl önce

EsraYldrm11

?

0
Cevap ver2 yıl önce

EsraYldrm11

?¿

0
Cevap ver2 yıl önce