1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girls read a newspaper."

"The girls read a newspaper."

Çeviri:Kızlar bir gazete okur.

January 21, 2014

89 Yorum


nacize

Bu program acayip ingilizce öğretiyor.

August 22, 2014

feyza2133

sana katılıyorum

November 9, 2014

haliboo

Cok iyi ya.

November 10, 2014

nilgn494381

Evet

December 19, 2015

kediiiiiiiii

sana katiliyom nacize:):)

January 30, 2015

Muraty.

:) Cümle kizlarla ilgili olduğu için olabilir mi?

December 14, 2015

HanmZeliha

:))

January 21, 2016

serdaro81

Aynen :)

February 13, 2016

Battal-ozdal

Bende

January 25, 2016

tolgaa07

Çok guzel program en iyi si bu

May 2, 2015

SaVaSMERAL1

Şikayet ediyorsun düzeltiyorlar

June 22, 2019

Abanu1

Bencede

November 15, 2019

gold01len

Ayneeeen

March 1, 2015

zge857235

Aynen yaa

October 16, 2015

Efezcan3

evet ama bazen gercekten doğrulara yanlış dedigi oluyor ama çok güzel bir program

May 27, 2017

Abdulkadir217106

Aynısı bana olunca yorumlardan anliyom

January 18, 2019

seln385

Evet gerçekten iyi

March 18, 2015

BabayevYusif

Evey

June 24, 2015

fatma977573

Bende katılıyorum yaa

March 2, 2016

M.K.P.

yes

April 24, 2016

kodasfalt

Bu program bir harika dostum :)))))))))))

August 19, 2014

HanmZeliha

Haha. :))

January 21, 2016

Mehmetsddk7397

Aynen

August 19, 2019

Karalehit

bu program süperrr

September 23, 2014

zge857235

Yani 10 numara 5 yıldız gencler orta 1 gidiyom sinav olduk ingilizceden yuz aldim yaa yok bogle bi sey hem sinav notlarim 3 2 gelirdi simdi 5 oldu superrr

October 16, 2015

eylensene

o zaman ayarlardan hoparlör'ü kapatın kaydedin sesli soru gelmez

August 10, 2014

yasemin.ca2

Bence gelsin beleş soru alıyon :D

April 3, 2015

derinnehir1

bencede nacize arkadasimiz cok dogru soylemis vu program gercekten insana cok sey ogretiyor hem ogrebip hem egleniyoruz

September 15, 2015

serdaro81

Hem beğenmişsin hem de duolingo yu bırakmışsın ve oy istemişsin amacını anlayamadım

February 13, 2016

derinnehir1

buna katilanlar oylayabilirmi

September 15, 2015

nildeniz62

sadece sonuna 5 eklemişim canımı aldı

October 29, 2014

haliboo

Bende bazen yanlis harfe basiyorum farkinda olmadan. Dikkat etmek gerek.

November 10, 2014

ardatunabuca

bazen bir harfi yanlış yazarsan ''neredeyse doğru diyor ama doğru kabul ediyor

November 15, 2014

nildeniz62

dikkat etmek gerekte onlarda azıcık anlayış göstersin

January 20, 2015

Calibro1

okuyor yazdım kabul etmedi. Okur olacakmış. bir canım gitti.

December 3, 2014

ForeverrLovaticc

Evet cunku okuyor bi simdiki zaman cumlesi olur okur olursa genis zaman en kucuk ayrıntı bile onemli olabiliyor :)

January 16, 2015

serdaro81

(Oku)yor=şimdiki zaman

(Oku)r=geniş zaman

February 13, 2016

ECEHAN5

''read'' ın birsürü anlamı var altına tıklatıyorum okurum okurlar yazıyor ama normalde okur oluyo çoğul ekleride yok ki

February 8, 2015

Azra356534

Buradaki TO ne anlama geliyor bilen varmı

November 15, 2015

serdaro81

Burada "to" kullanılmamış ki

February 13, 2016

irem95711

To = için demek. Ama cümlede yok ki.

July 12, 2017

RahimeKahr

Merhaba

December 7, 2015

tugba.kaya2

Harika bir program.

January 7, 2015

Azra356534

Aynen sana katılıyorum.Bu program harika birşey

November 15, 2015

beyazprens19

bir anlamına gelen (a) konulmaması lazım

February 5, 2015

otopal1

"okur" mu, "okurlar" mı olmalı acaba?

September 16, 2015

Sultan851954

Aynen hangisi

October 24, 2015

anafor26

ing takısı olsaydı şimdiki zaman olurdu

September 17, 2015

habib5207

çok tartışmalı bir cümle başka yerde okusak '' kızlar gazete okuyor diye çeviririz ama biz yazınca kabul etmiyor saçma

October 3, 2015

Suat322240

Tdk ile birlikte çalışmışlar, bir yandan türkçede öğretiyor.

October 16, 2015

sinakafasaki

kardeşim yaptı

December 4, 2015

5clihamit

Duolingo gibisi yok inglish hariiiikkkkaa

December 5, 2015

RstemAtlan

sana katılıyorum

December 5, 2015

nderKrc

Ben yorum yapildigini sonradan farkettim bu program number one :) bunu da yeni ogrendim :)

December 19, 2015

ebrarymz

Üç gün oldu prğramı kullanalı çok iyi ya bukadr koly öğrendkce hevesim artyo :D

January 6, 2016

SametYldz14

The'yi niye kabul etmiyor o kizlar olmuyormu ?

June 13, 2016

senoeymo

Çok guzel bence ingilizcem bu uygulama sayesinde ilerledi sadece internetli olmasa daha iyi olur

July 6, 2016

Ruzgar-19

Türkçe çevrisi anlamsız bir cümle oluyor. Kim yapıyorsa bıraksın bu işi.

August 19, 2019

DefneTaaaak

Kızlar bir gazete okur yazdım kızlar bir gazete okudu yazdı?

August 9, 2016

Ceren931059

Kızlar bir gazete okur ne ya

August 26, 2016

poyraz226622

Harika bir program da bunda karsilikli ingilizce konusulmaz mi acaba Programa hakim biri bana yardimci olabilir mi acaba zahmet olmazssa

August 28, 2016

burakhan03

kızlar bir gazete okuyorlar da olabilirdi sanırım

October 19, 2016

CihatBerkS

Bencede

November 1, 2016

TubaHazera

Siz Kaca gidiyorsunuz

November 8, 2016

derya669820

Harikaa

December 1, 2016

13H8tB

Yazım hatası yğzünden puanım gitti okullar yazdım yanlışlıkla

December 29, 2016

Hanneelik

Evwt

January 14, 2017

Zehra947818

Güzel bir uygulama

February 9, 2017

Ada116272

Bence en iyi ingilizce programı bu. Ama sadece dediğimiz şeyleri yanlış algılıyor.

February 16, 2017

Bahar379922

Benim cevabimda dogruydu. Kızlar gazete okur

February 16, 2017

okan341241

Bir gazete

November 20, 2018

daniel.ppp

Yahu güzel gidiyorum

March 18, 2017

Akn211983

a

July 27, 2017

ElshenHuse

Gozeldi

September 9, 2017

R.esmeralda3

Çocukları ne alaka?

December 10, 2017

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

February 2, 2018

Nurten581216

Ğ $f

April 9, 2018

Ozgur448650

Dogru yaptigim halde dogru degil diyor ekran görüntüsü mevcut

May 10, 2018

EROLAkkaya

Güzel

June 7, 2018

surNje

daha yeni basladim ama acayip guzel

June 9, 2018

EnsarReyiz

Bazı cümleler çok uzunn

June 19, 2018

FATHMUTLU

Sabah yarim saat akşam bir saat cok iyi.geliyor.

July 29, 2018

KeremYlmaz182500

Abi telefonum bozulmuş kendi kendine yazıyo bunu"kskbdjsodmdvvykdmbdjdkalndjd"gibi saçma seyler

August 13, 2018

bahar_PJ

Bişey dicem adamlar gazete okumazmı

May 26, 2019

beren693536

Teşekkurederim dualingo

June 4, 2019

Mge510831

Okuyor yazınca neden olmaz ?

July 7, 2019

gzlm13

S haefi olsa noluyo Hep bu tür seylerde bile yanlis gosteriyo

September 22, 2019

NicatMemme8

Bende ayni seyi yaziyorum yanlis diyor

October 1, 2019

Kerem7819

The neden geldi acaba

November 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.