1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girls read a newspaper."

"The girls read a newspaper."

Çeviri:Kızlar bir gazete okur.

January 21, 2014

93 Yorum


nacize

Bu program acayip ingilizce öğretiyor.


feyza2133

sana katılıyorum


kediiiiiiiii

sana katiliyom nacize:):)


Muraty.

:) Cümle kizlarla ilgili olduğu için olabilir mi?


tolgaa07

Çok guzel program en iyi si bu


SaVaSMERAL1

Şikayet ediyorsun düzeltiyorlar


Efezcan3

evet ama bazen gercekten doğrulara yanlış dedigi oluyor ama çok güzel bir program


Abdulkadir217106

Aynısı bana olunca yorumlardan anliyom


seln385

Evet gerçekten iyi


fatma977573

Bende katılıyorum yaa


Duo8539

DUOLİNGO öğretmek için var ücretsiz ve eğelenceli, kolay oynanır, öğrendiğiniz dili hızlı mı hızlı ve kolay bir şekilde öğretir. HERKESE TAVSİYEM DUOLİNGO


brahimKayg2

ingilizce biliyormuşum haberim yokmuş kelimeleri görüce dogru cevabi yaziyorsun zaten


kodasfalt

Bu program bir harika dostum :)))))))))))


zge857235

Yani 10 numara 5 yıldız gencler orta 1 gidiyom sinav olduk ingilizceden yuz aldim yaa yok bogle bi sey hem sinav notlarim 3 2 gelirdi simdi 5 oldu superrr


Karalehit

bu program süperrr


eylensene

o zaman ayarlardan hoparlör'ü kapatın kaydedin sesli soru gelmez


yasemin.ca2

Bence gelsin beleş soru alıyon :D


derinnehir1

bencede nacize arkadasimiz cok dogru soylemis vu program gercekten insana cok sey ogretiyor hem ogrebip hem egleniyoruz


serdaro81

Hem beğenmişsin hem de duolingo yu bırakmışsın ve oy istemişsin amacını anlayamadım


derinnehir1

buna katilanlar oylayabilirmi


nildeniz62

sadece sonuna 5 eklemişim canımı aldı


haliboo

Bende bazen yanlis harfe basiyorum farkinda olmadan. Dikkat etmek gerek.


ardatunabuca

bazen bir harfi yanlış yazarsan ''neredeyse doğru diyor ama doğru kabul ediyor


nildeniz62

dikkat etmek gerekte onlarda azıcık anlayış göstersin


Calibro1

okuyor yazdım kabul etmedi. Okur olacakmış. bir canım gitti.


ForeverrLovaticc

Evet cunku okuyor bi simdiki zaman cumlesi olur okur olursa genis zaman en kucuk ayrıntı bile onemli olabiliyor :)


serdaro81

(Oku)yor=şimdiki zaman

(Oku)r=geniş zaman


ECEHAN5

''read'' ın birsürü anlamı var altına tıklatıyorum okurum okurlar yazıyor ama normalde okur oluyo çoğul ekleride yok ki


Azra356534

Buradaki TO ne anlama geliyor bilen varmı


serdaro81

Burada "to" kullanılmamış ki


irem95711

To = için demek. Ama cümlede yok ki.


tugba.kaya2

Harika bir program.


Azra356534

Aynen sana katılıyorum.Bu program harika birşey


beyazprens19

bir anlamına gelen (a) konulmaması lazım


otopal1

"okur" mu, "okurlar" mı olmalı acaba?


anafor26

ing takısı olsaydı şimdiki zaman olurdu


habib5207

çok tartışmalı bir cümle başka yerde okusak '' kızlar gazete okuyor diye çeviririz ama biz yazınca kabul etmiyor saçma


Suat322240

Tdk ile birlikte çalışmışlar, bir yandan türkçede öğretiyor.


5clihamit

Duolingo gibisi yok inglish hariiiikkkkaa


RstemAtlan

sana katılıyorum


nderKrc

Ben yorum yapildigini sonradan farkettim bu program number one :) bunu da yeni ogrendim :)


ebrarymz

Üç gün oldu prğramı kullanalı çok iyi ya bukadr koly öğrendkce hevesim artyo :D


SametYldz14

The'yi niye kabul etmiyor o kizlar olmuyormu ?


senoeymo

Çok guzel bence ingilizcem bu uygulama sayesinde ilerledi sadece internetli olmasa daha iyi olur


Ruzgar-19

Türkçe çevrisi anlamsız bir cümle oluyor. Kim yapıyorsa bıraksın bu işi.


DefneTaaaak

Kızlar bir gazete okur yazdım kızlar bir gazete okudu yazdı?


Ceren931059

Kızlar bir gazete okur ne ya


poyraz226622

Harika bir program da bunda karsilikli ingilizce konusulmaz mi acaba Programa hakim biri bana yardimci olabilir mi acaba zahmet olmazssa


burakhan03

kızlar bir gazete okuyorlar da olabilirdi sanırım


TubaHazera

Siz Kaca gidiyorsunuz


13H8tB

Yazım hatası yğzünden puanım gitti okullar yazdım yanlışlıkla


Zehra947818

Güzel bir uygulama


Ada116272

Bence en iyi ingilizce programı bu. Ama sadece dediğimiz şeyleri yanlış algılıyor.


Bahar379922

Benim cevabimda dogruydu. Kızlar gazete okur


daniel.ppp

Yahu güzel gidiyorum


R.esmeralda3

Çocukları ne alaka?


Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız


Ozgur448650

Dogru yaptigim halde dogru degil diyor ekran görüntüsü mevcut


surNje

daha yeni basladim ama acayip guzel


EnsarReyiz

Bazı cümleler çok uzunn


FATHMUTLU

Sabah yarim saat akşam bir saat cok iyi.geliyor.


KeremYlmaz182500

Abi telefonum bozulmuş kendi kendine yazıyo bunu"kskbdjsodmdvvykdmbdjdkalndjd"gibi saçma seyler


bahar_PJ

Bişey dicem adamlar gazete okumazmı


beren693536

Teşekkurederim dualingo


Mge510831

Okuyor yazınca neden olmaz ?


gzlm13

S haefi olsa noluyo Hep bu tür seylerde bile yanlis gosteriyo


NicatMemme8

Bende ayni seyi yaziyorum yanlis diyor


Kerem7819

The neden geldi acaba


Yakup903864

Bu ingilizce acayip bir program öğretiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla