A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A fiú almát eszik, én pedig kenyeret eszem."

Fordítás:The boy eats an apple and I eat bread.

4 éve

12 hozzászólás


Viki714

A "pedig,, szót még nem is mutatta akkor honnan tudjam?? :+

4 éve

Maminti.
Maminti.

Úgy is fordíthatod: A fiú almát eszik és én kenyeret eszem Azt is elfogadja a Duo Egyébként az and-ot lehet pedig-nek értelmezni.

4 éve

Adam1978
Adam1978
Mod

Ha meg akarjuk számlálni a kenyeret, akkor azt mondhatjuk, hogy pl. "one loaf of bread". Lásd még https://hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%B3sz%C3%B3

4 éve

Fruzsi100

megynyugodtam. látom nem csak nekem jelentett ez a kérdés problémát. a részletes magyarázat azonban segitségemre Volt.

4 éve

ZsoltiA

Az alma miért van többes szám?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Hol látod az almát többesszámban? An apple = egy alma

4 éve

nyusziagyar

Helyes megoldások: • The boy eats apples and I eat bread. • The boy eats an apple and I eat bread.

4 éve

evaronyai

Sziasztok 0-ról indulok , tehát az én kérdésem az hogy miért eats és eat az ige ?

4 éve

nyusziagyar

Egyesszám harmadik személyben "eats" a többiben eat. ;)

4 éve

evaronyai

Köszi

4 éve

Reka543210

nekem az apple helyet apples írt ez mért nem jó? -.-"

4 éve