1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A fiú almát eszik, én pedig …

"A fiú almát eszik, én pedig kenyeret eszem."

Fordítás:The boy eats an apple and I eat bread.

January 21, 2014

12 hozzászólás


Viki714

A "pedig,, szót még nem is mutatta akkor honnan tudjam?? :+


Maminti.

Úgy is fordíthatod: A fiú almát eszik és én kenyeret eszem Azt is elfogadja a Duo Egyébként az and-ot lehet pedig-nek értelmezni.


Adam1978

Ha meg akarjuk számlálni a kenyeret, akkor azt mondhatjuk, hogy pl. "one loaf of bread". Lásd még https://hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%B3sz%C3%B3


Fruzsi100

megynyugodtam. látom nem csak nekem jelentett ez a kérdés problémát. a részletes magyarázat azonban segitségemre Volt.


ZsoltiA

Az alma miért van többes szám?


Maminti.

Hol látod az almát többesszámban? An apple = egy alma


nyusziagyar

Helyes megoldások: • The boy eats apples and I eat bread. • The boy eats an apple and I eat bread.


evaronyai

Sziasztok 0-ról indulok , tehát az én kérdésem az hogy miért eats és eat az ige ?


nyusziagyar

Egyesszám harmadik személyben "eats" a többiben eat. ;)


Reka543210

nekem az apple helyet apples írt ez mért nem jó? -.-"

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.