Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz makarna yeriz."

Çeviri:We eat pasta.

4 yıl önce

57 Yorum


esserhat

Pasta nin makarna oldugunu hayatimda ilk defa bu derste ogrendim. Macaroni de olmaz mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yeni kelimeler öğretmek zaten kursun amacı. macaroni, spagetti, fiyonk makarna, burgu makarna gibi bir makarna çeşidi.

4 yıl önce

DilaraDeir

Bende

1 yıl önce

aleynaaskrglu

Arkadaslar biz s takisi ekleyince yanlis oluyo ama baska cumlede eats dio anlamadim

3 yıl önce

Zeynep2344

Cunku he she it de 's' takısı gelir

3 yıl önce

reyhan370696

I you we they de gelmez mi?

2 yıl önce

mirayak797

Cunku she he it s takısı alıyor ama I you we they almıyo nedenide bu

1 yıl önce

Elif904547

Sadece he ,she ,it "s" takısı alır .

1 yıl önce

mehmet912400

Egg yumurta demek s takisi olunca ler lar eki misali

1 yıl önce

mehmet912400

S takisi cogul anlamina gelio

1 yıl önce

SenaGkdemi

:) eglenceli bir yer sevdim

3 yıl önce

jsjajajja

Pasta işte neyini zorluyonuz

3 yıl önce

ege5e

hg

2 yıl önce

kitapkurdu258

we eat pasta olucak

3 yıl önce

mustafa.er3

We eat the pasta olacağını düşündüm . The'yı neye göre ekliyoruz?

6 ay önce

canpolat_1919

Eat yerine eats saniyordum çünkü yeriz diyor kafam karisti

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

-s takısı sadece 3. tekil şahıs için

4 yıl önce

mirayak797

He she it de s takısı gelir ama orda I you we they var I you we theyde s takısî gelmez

1 yıl önce

MertPlay

Aynen ya sadece s kelimesi yuzune yanlis yaptim :(

3 yıl önce

fuad1999

3 cu sahisda oyle oluyor

3 yıl önce

mercanada

Pasta italyanca degil mi. Macaroni kabul edilmeli

4 yıl önce

nilozam

sözlükten baktım macaroni diyo çok saçma bi soruydu

3 yıl önce

beste290948

Pasta ne alaka

2 yıl önce

cihat61749

the pasta neden olmuyor?

2 yıl önce

Burcu261

Pasta makarna cok tuaf

2 yıl önce

ahmetinan1
2 yıl önce

Endertas11

Makarna ingilizcede bağri makeronni olsaydı güzel olurdu çünkü makarnanın pastayla ne ilgisi var

2 yıl önce

enay13774

Pasta pastadır arkadaş

2 yıl önce

womenengilsh

İtalyanlar pasta der ingilizler de öyle

2 yıl önce

batuhanavc4

P

2 yıl önce

Aysenur3456

He he pasta yeriz ZAA XZ

2 yıl önce

ayseaysin2

dene makarna yerine pasta

2 yıl önce

Yiit665452

Niye herkes pasta olmasına takmış acaba?

2 yıl önce

YusufErdog2

Yav arkadaş dalgınlıktan fark etmedim tekra butonu niye yooooooook!!!!!

2 yıl önce

model858920

Ya ilk actigimda pastayi pasta sandim

1 yıl önce

BurakKaim

Ekmek yoksa pasta yesinler :)

1 yıl önce

Rumeysaime2

Arkadaşlar Arkadaş olabilir siniz

1 yıl önce

BerraErber

Pasta nin makarna oldugunu yeni ogrendim

1 yıl önce

Tunahan005

bana lingot veren adamın dibi

1 yıl önce

mustafa640148

Pastanin önüne niye the eki gelmefi ?

1 yıl önce

hasan53704

Yanlış bu

1 yıl önce

defceyy

Cahil misiniz ? Pasta, makarna demek ayrıca makaroni diyede söylenebilir.

1 yıl önce

NazlBallka

Niye have yok?

1 yıl önce

Mkqueendam

Bence kolay

1 yıl önce

YusufOyund4

alllllllllANNANNANAN ZAAAAHDISNZ7ZKDBD

1 yıl önce

YusufOyund4

Hsbsjdvrisbsspicbskskenbejejkssjdodorospuxnxjdojdkdj4jfjfd djxhzjkslajabjnajkamksnjsjskshssksksjsjsjsjjsjdjsjshsishsihdnmaorospudjsjsikjhdjsikik

1 yıl önce

cavan403428

Pasta tatli degilmiydi ?pastanin makarnaya ne alakasi

1 yıl önce

musa738442

Aq "we pasta eat" nasil olmuyor

1 yıl önce

ERVAedinoz

Nesne cumle sonunda özne basta fiil ozneden sonra geliuor

5 ay önce

birsemaa

A pasta olması gerekmıyor mu?

4 yıl önce

mercanada

Pasta is uncountable. Sayilamayanlarda a/an olmaz

4 yıl önce

blackcoder

spaghetti neden olmuyor ?

3 yıl önce

OnurmertTa

macaroni değilmi

3 yıl önce

Tunahan005

malmısın yaa

1 yıl önce

zgrArnan

Vay anasini

3 yıl önce

ela624599

Bu ne ya pasta makarna mı

2 yıl önce

BoZ.KURT1

Tabikide makarna

1 yıl önce