1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You have a few books."

"You have a few books."

Překlad:Vy máte několik knih.

May 9, 2016

3 komentáře


vpesak

ja dal vetu ty máš málo knih a je to špatně. Jak se tedy přeloží má věta, když ne You have a few books? Děkuji za odpoved.


Kata.Boku

You have few books. Bez toho neurčitého členu, protože "few" znamená málo, ale pozor "a few" znamená několik. Více viz https://www.helpforenglish.cz/article/2007122801-pouzivani-little-a-little-few-a-few


StanislavB40957

"Ty máš několik knih" mi hlásí jako chybu?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.