1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Eine Fliege ist ein Insekt."

"Eine Fliege ist ein Insekt."

Çeviri:Sinek bir böcektir.

May 10, 2016

42 Yorum


votelli

"Die Fliege ist ein Insekt" olması gerekir. Değilse bir sinek bir böcektir çevirisi çıkıyor.


dmrl0621

die Fliege ist ein Insekt türkçe karşılığı sinek bir böcektir olur eine Fliege ist ein Insekt bir sinek bir böcektir ya da sinek bir böcektir fark eden birşey yok türkçe çünkü bir kelimesi olsun özne olsun belirtme gibi bir zorunluluk yok


Zeynep2010-2012-

Hayır orda herhangi bir böcekten bahsediliyor belli bir böcekten değil


AhmetFerit8

Aynen jhon maynen


chicero

bir sinek bir bocektir degil mi bunun anlamı?


dmrl0621

bir sinek bir böcektir anlamı zaten türkçede bir kelimesini belirtmemiş sadece b çünkü türkçede böyle bir zorunluluk yok ama almancada bir sinek derken eine Fliege demek lazım türkçe ve almanca ayrı kuralları var


HalBenHB

Insekt eril mi geçişsiz mi


Deniz256400

sinek böcektir nesi yanlış


AhmetFerit8

"Ein" demiş "ein" "bir" demek.


Sude_Arslan

mikrofona dokunur dokunmaz yanlış dedi yaa daha bir kelime söylemedim


Aye829437

Evet. Bazen oyle mantiksiz seyler yapabiliyor. ;)


ZulkufOzyi

Aynen bendede öyle oluyo


FatmaZehra226784

Bir daha dokunmayacaksın işte


smeyye563258

Bendede oyle oluyor


kerem559316

Ein koymamış bana yanlış diyo ein koymaaamışş


Raziye665974

Aslında bir sinek ve bir böçek yazıyor yanlış ceviriyor


masal535012

Fliege sözcüğünün başına eine geliyor . Bu da sözcüğe bir anlamı katmaz mı ?


dmrl0621

evet die Fliege olduğu için bir sinek eine Fliege ama türkçede o biri ister belirt ister belirtme değişen bir şey yok


ozsen06

yanlış, bu soruda iki tane bir kelimesi olmalıydı


MeteUlku
  • "Bir sinek, böcektir."
  • "Bir sinek, bir böcektir." (biraz tuhaf durdu açıkçası ama doğru kabul edilebilir gibi)
  • "Sinek, bir böcektir."

Bunların hepsi aynı şey.


adibatmaz

Soru yanlis! "Die Fliege ist ein Insekt." olmaliydi


zaferhamza

Sinek böcekmi lan


zaferhamza

Alamayız deli kız


eydaArslan4

Sinek bir hayvan degilmi. Bence bocek biraz daha buyuk


Aye829437

Bu kadar sacma bir yorum yok. ;(


zamanegencitr

Hayır tabiki nereden çıkardınız. Sineği de böcekler grubuna alabiliriz :)


LoserDuck

Sacmalamaaaaa cocuuuuqqq

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.