1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Jetzt sehe ich das Quartal i…

"Jetzt sehe ich das Quartal in neuem Licht."

Çeviri:Şimdi üç aylık dönemi daha farklı görüyorum.

May 10, 2016

5 Yorum


Ogn876646

Bu alıştırmalarda deyimler en sonra öğrenilmesi gereken hususlar olmalı bence,çünkü öğrenenler bire bir tercümeden yola çıkmaktalar. in neuem Licht kelimelerinin üzerlerine tıkşadnızda kafa karıştırıyor.


SedaYld

Cevap: simdi üc aylik dönemi daha farkli görüyorum__ <daha farkli> kelimeleri nerede? Cumle ve anlami ne kadarda celiskili


MeteUlku

"in neuem Licht", bir deyimdir. "Başka bir gözle bakmak/görmek" manasındaki "daha farklı" demektir.

  • "Sehen Etwas in neuem Licht." veya "Sehen Etwas in einem neuen Licht." = "Bir şeye başka bir gözle bakmaya başlamak"

Kongekrabbe

Evet, doğru. Ancak deyimleri tanıtırken fiili sona koymak daha iyidir ("etwas is einem neuen Licht sehen").


SedaYld

Tesekkur ederim.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.