Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Jetzt sehe ich das Quartal in neuem Licht."

Çeviri:Şimdi üç aylık dönemi daha farklı görüyorum.

2 yıl önce

5 Yorum


SedaYld

Cevap: simdi üc aylik dönemi daha farkli görüyorum__ <daha farkli> kelimeleri nerede? Cumle ve anlami ne kadarda celiskili

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"in neuem Licht", bir deyimdir. "Başka bir gözle bakmak/görmek" manasındaki "daha farklı" demektir.

  • "Sehen Etwas in neuem Licht." veya "Sehen Etwas in einem neuen Licht." = "Bir şeye başka bir gözle bakmaya başlamak"
2 yıl önce

Kongekrabbe
Kongekrabbe

Evet, doğru. Ancak deyimleri tanıtırken fiili sona koymak daha iyidir ("etwas is einem neuen Licht sehen").

2 yıl önce

Ogn876646

Bu alıştırmalarda deyimler en sonra öğrenilmesi gereken hususlar olmalı bence,çünkü öğrenenler bire bir tercümeden yola çıkmaktalar. in neuem Licht kelimelerinin üzerlerine tıkşadnızda kafa karıştırıyor.

1 yıl önce

SedaYld

Tesekkur ederim.

2 yıl önce