"Jetzt sehe ich das Quartal in neuem Licht."

Çeviri:Şimdi üç aylık dönemi daha farklı görüyorum.

May 10, 2016

5 Yorum


Ogn876646

Bu alıştırmalarda deyimler en sonra öğrenilmesi gereken hususlar olmalı bence,çünkü öğrenenler bire bir tercümeden yola çıkmaktalar. in neuem Licht kelimelerinin üzerlerine tıkşadnızda kafa karıştırıyor.

June 29, 2017

SedaYld

Cevap: simdi üc aylik dönemi daha farkli görüyorum__ <daha farkli> kelimeleri nerede? Cumle ve anlami ne kadarda celiskili

May 10, 2016

MeteUlku

"in neuem Licht", bir deyimdir. "Başka bir gözle bakmak/görmek" manasındaki "daha farklı" demektir.

  • "Sehen Etwas in neuem Licht." veya "Sehen Etwas in einem neuen Licht." = "Bir şeye başka bir gözle bakmaya başlamak"
May 13, 2016

Kongekrabbe

Evet, doğru. Ancak deyimleri tanıtırken fiili sona koymak daha iyidir ("etwas is einem neuen Licht sehen").

June 4, 2016

SedaYld

Tesekkur ederim.

May 13, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.