1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Good morning Sofia!"

"Good morning Sofia!"

Μετάφραση:Καλημέρα Σοφία!

May 11, 2016

12 σχόλια


NikosPapad131306

Συμφωνώ ότι το sophia δεν είναι λάθος


Sophia838388

Εγω το εβαλα και μου το πήρε λαθος


VioricaCos4

Και έμενα με λένε Σοφία


Sophia838388

Και εμενα με λενε Σοφια


Tzortzis12

Sophia ...ειναι σωστο κανονικά...


jaye16

Παρακαλώ, διαβάστε το σχόλιο πάνω από το δικό σας.


mikep666

Παιδια το Sophia ειναι επισης σωστο. Κι οπως πιθανως θα ξερετε οι ελληνικες λεξεις με φ στα αγγλικα αντι f παιρνουν ph


XczR7

Ακόμη το Sophia το θεωρεί λάθος! Διορθώστε το


Paschalis763596

Σωστή απαντησηκαι τηβ μετράει λάθος


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα


tlSlD7pP

Hello! We are in 2021,and it wasn't accepted.(Sophia). I made a report.


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

  • Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΆ ή/και να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης ή μια αντιγραφή-επικόλληση εδώ..

  • Μην περιμένετε να να μαντέψουμε γιατί η πρότασή σας απορρίφθηκε δείχνοντάς μας μερικές λέξεις. Χρειαζόμαστε ολόκληρη την πρόταση.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.