Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ми допоможемо моєму брату."

Переклад:We are going to help my brother.

2 роки тому

3 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

Майбутній час утворюється двома способами: will+дієслово, і (I am) going to + дієслово. Вони тотожні, чи є певні обмеження для вживання кожного із них?

2 роки тому

Milkho
Milkho

Конструкція "will+дієслово" використовується в Future Simple - майбутньому простому часі. В цьому випадку ми говоримо про щось, що однозначно має відбутись/не відбутись в майбутньому.

I will clean my car. - Я помию свою машину.

Конструкція "going to + дієслово" використовується в Present Continuous - теперішньому тривалому часі. В загальному випадку ми вживаємо цю конструкцію, щоб виразити намір щось зробити. Тобто ми не констатуємо факт, а лише висловлюємо плани.

I am going to clean my car. - Я збираюсь помити свою машину.

Крім цього, ми можемо вжити цю конструкцію, для опису події, яка має відбутись в майбутньому (something is going to happen) незалежно від чиїхось планів. Це саме той випадок, коли ми можемо вжити конструкцію will+verb.

The man is walking towards the wall now so he is going to walk into it (he will walk into it). - Подія, що відбудеться, не залежить від волі особи.

alt text

2 роки тому

H1lP4

Дякую. Такі пояснення дуже корисні.

2 роки тому