Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I saw her before."

Переклад:Я бачив її раніше.

2 роки тому

6 коментарів


Yablunka

чому побачила/в неправильно? А пише, що треба - бачила...

2 роки тому

Nordry
Nordry

До вашого варіанту ближчим є "I have seen her before".

2 роки тому

Bul_lego

чи потрібно тут have?

2 роки тому

NN1982
NN1982

Дієслово вжито в 2 формі - значить тут просто Past simple

2 роки тому

VzyU3

Приєднуйтесь до "супер клубу". Код клубу N3S5QB. Залишилося 1 місце. Поспішайте!

8 місяців тому

Olja.
Olja.

Я її бачила раніше. - ?

6 місяців тому