1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çorba benim değil."

"Çorba benim değil."

Çeviri:The soup is not mine.

January 21, 2014

77 Yorum


ziza02

the soup's not mine neden olmuyor acaba


batuhanoba

"the soup's not" olmaz. Olumsuzluk durumunda "the soup isn't" olur


11shadesofgrey

This is also correct actually (native english speaker)


baranlingo222

dediğinden hiçbir şey anlamadım 11shadesofgrey


11shadesofgrey

Konuşurken 'the soup's not mine' alternatif olarak doğru, ama resmi durumlarda 'the soup is not mine' veya 'the soup isn't mine' daha iyi olur.


MnevverBlk

's eki sahiplik eki, çorbaya ait bir şeyden bahsedilseydi çorbaya bu ek konulacaktı.oysa çorbanın birine ait olmadığından söz ediliyor.


Zeynep573892

Bildiğim kadarıyla 's yaptığında onunki anlamına geliyor. Daha açık anlatmak için bir örnek vereyim: "Rebecca's book ( Rebecca'nın kitabı)" "The soup is not mine." Cümlesinde "Çorba benim değil." Diyor. Eğer " The soup's not mine." Dersen "Çorbanın benim değil" anlamına gelir, ki bu da çok saçma. İlk defa birine böyle yardım ediyorum umarım anlaşılacak bir şekilde anlatabilmişimdir


metehan87

neden illa ki the gerekli çorbanın hangi çorba olduğu belli olduğu için mi ?


Selcen_Ozturk

aynen. belli bir çorba olmasa "benim çorbam değil" diyemeyiz. illa ki bir çorbayı belirtmiş olmamız lazım. hangi çorba senin çorban değil - illa ki belirli bir çorba


onur316311

Abı sana katılıyom valla the cok lanet bır sey keske the kelımesı ıngılızcede olmasaydı


MnevverBlk

Evet bilinen bir çorbadan söz ediliyor


ozcelikltd

I haven't got the soup. Ne anlama gelir acaba farkli bir bakış açısından. . Please reply. I wonder.


emrah502808

The soup not mine yazdim kabul etmedi illa is mi yazilacak is ' in ne manasi varki ?


Aysimacigdem

''Benim çorbam değil'' de aynı şekilde mi yazılıyor?


baranlingo222

o benim çorbam değil


pkruuz

it is not my soup yazdım kabul etmedi the soup is not mine olmalıymış sadece?


pobtardis

the soup are not mine, olmuyor are bana ait olduğu için olması gerekmezmi , nden is olması lazım


Selcen_Ozturk

soup tekil, o yüzden is gerekir


supercatqueen

are çoğul is tekil


ferhatucer

Not mine the soup cok mu sacma olmuş


Selcen_Ozturk

evet hiçbir anlamı yok


huseyindursun

İs nedir tam olarak


memoli18

İ am not soup neden kabul olmuyor acaba


incikin_

"I am not soup." (= Ben çorba değilim!! )


Deniz30895

"is" koymadım. Neden koyuluyor?


sami.ortac

İs in yokluğu neden cümleyi/anlamı bozuyor is olmadan neden kabul etmedi


GriAdam

Geniş zamanda kullanılıyor. Tekil bir durumdan bahsedildiği için is kullanılmak zorundadır.


c.e.m.1984

Yanlışlıkla soup yerine soap yazmışım


bilgekaganyilmaz

Sen çorba yerine sabun yazmışsın.


glysmn

I have not the soup neden olmuyor??


Selcen_Ozturk

"çorba bende değil" demek olduğu için


Hakkiozcan

Bi 'the' yazmadım diye canım gitti soup is not mine yazdım kabul etmedi neden?


incikin_

Cümleden herhangi bir çorba değil, belli bir çorbayı kastettiğimiz anlaşılıyor. (Örneğin, masanın üzerinde duran çorba). Aksi halde "the"ya gerek kalmazdı.

I want soup. (= Çorba isterim/istiyorum.)
I want the soup. (= Çorbayı istiyorum.)

Soup is a kind of food. (= Çorba bir tür yiyecektir.) - genel.
The soup is delicious!! (= Çorba çok lezzetli.) -belli bir çorba.


ArifEmeksi

Teşekkür ederim


TCGozdeOzg

Not mine the shoup kabul etmedi ne demisin k


busraeroglu

The diyip geçmeyin


trabzonguldak

"The" harfitarifine ihtiyacim varmis. Nedir bu ya, nie harf degil de harfitarif yazilmis


senem767279

I havent soup olmazmi?


ynstek

Me ile mine farkı ne idi


incikin_

I: ben

I like books. (= Ben kitapları severim.)

me: beni/bana ve preposition'dan sonra

Give me the book! (= Bana kitabı ver.)
Jane likes me. (= Jane beni sever.)
Come with me! (= Benimle gel!)

my: benim

This is my book. (= Bu, benim kitabım.)

mine: benimki

This is your book. Where is mine? (= Bu senin kitabın. Benimki nerede?)


furkankurt217

Burda "my" dememiz gerekmiyor muydu?


idemzden

I am not soup olmazmi


RmeysaZENG1

Ben çorba değilim?


osenturk

the soup is not for me


SiriusBlack99

Belirli bir çorbadan bahsedip bahsetmediğini nereden anlayacağız da the getireceğiz başına?


Pelin237504

Arkadaşlar ,The soup is not mine olması gerkiyor :D


SametBekir

Bazenleri chawder oluyor bazende shoup


SuatCengiz1

Abi çok lanet bişey ya.. ne bileyim its neden orada has neden orada yani duruş yerleri çok karışık


seyhmus2121

X93BYV kulüp kodum ile kulübüme katılın lütfen


dalga4

Buradaki is simdiki zaman falan degil diymi??


YusufGlero2

Bir diğer soruda da 'me' eki getirmişdiniz şimdi ise mine olmuş farketmez mi?. Yoksa ben mi anlayamadım.


HaberinOls

The soup are not mine desek ne olurdu?


Kaankrcn35

Mine ne demek burada ?


Kaankrcn35

Burada is neden kullanıldı ?


Kaankrcn35

Şu is neden var ?


Woodeland

Mine yerine me olur mu


SiriusBlack99

Mine's benimki olmaz mı ki?


kawa595871

The soup is not me niye olmuyor mine nerelerde kulaniliyor


Burakdc

'Mine'ı neden yavaş telaffuzda "ımğihn" diye okuyor? Ayrıca 'men'i de "emen" diye okuyor.


NuviVine

My neden kabul etmedi


Sune33856

"soup is not mine" olmaz çünkü yanlış olur


GokceGocer

Soap yazdim kabul etmedi djdjjd


Minno375295

Soup çorba demek ben bunu biliyorum ama sadece o anki dalgınlığımla soip yazmışım ve yanlış kabul edildi


FatmaEsraS2

İs nerelerde geliyor?


Romedi4

Peki neden is, are olması gerekmez mi ????????


EsoYalo04

Benim my degil mi mine benimki demek değil mi neden my olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.