"Ens vau dir que anéssim en tren."

Traducción:Nos dijisteis que fuésemos en tren.

May 11, 2016

14 comentarios


paubcrespo

Té un error. El text diu "ens vau dir" , en segona persona, però ens fa introduir "nos dijeron" en tercera.

May 11, 2016

Oceanotti

A l'encapçalament posa dijisteis.

May 11, 2016

paubcrespo

Doncs no sé per què, però és dijeron. En xavi_fr ha explicat el per què.

May 11, 2016

Oceanotti

Et devies referir als suggeriments que dóna l'exercici. Si et despisten els que són en castellà ultramarí pots fer com jo. Un tequila, un “roncito”, un pisco o un fernet amb cocacola fan miracles per adaptar l'state of mind.

May 11, 2016

xavi_fr

LOL :D

May 11, 2016

xavi_fr

Els 2 són correctes, versió castellana i llatina xD

May 11, 2016

paubcrespo

Això no ho dubto, però ara aquí ho llegeixo en forma vallisoletana i durant l'exercici en forma sud-americana, i em creia que no es podia triar i estava pensat tot per a sud-americans.

May 11, 2016

xavi_fr

Nos dijeron "ustedes" ;)

May 11, 2016

paubcrespo

Ah, clar! No és el primer cop que el Sud-americà em despista.

May 11, 2016

Xavier851250

No hi ha cap error

May 7, 2017

nico360906

Vau dir se puede decir tambien vareu dir ( al menos en baleares)

February 19, 2017

paubcrespo

"Vàreu". Amb accent.

February 19, 2017

wes_wallie7

Com dirien "usted" en català?

February 23, 2018

paubcrespo

"Vostè", pero según el contexto se usa el "vós". Tres pronombres distintos para la segunda persona del singular, en total.

February 23, 2018
Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.