Duolingo es la forma más popular de aprender idiomas en el mundo. ¡Mejor aún es 100% gratis!

"Ens vau dir que anéssim en tren."

Traducción:Nos dijisteis que fuésemos en tren.

0
Hace 2 años

14 comentarios


paubcrespo
paubcrespo

Té un error. El text diu "ens vau dir" , en segona persona, però ens fa introduir "nos dijeron" en tercera.

2
RespondeHace 2 años

Oceanotti
Oceanotti

A l'encapçalament posa dijisteis.

2
RespondeHace 2 años

paubcrespo
paubcrespo

Doncs no sé per què, però és dijeron. En xavi_fr ha explicat el per què.

1
RespondeHace 2 años

Oceanotti
Oceanotti

Et devies referir als suggeriments que dóna l'exercici. Si et despisten els que són en castellà ultramarí pots fer com jo. Un tequila, un “roncito”, un pisco o un fernet amb cocacola fan miracles per adaptar l'state of mind.

3
RespondeHace 2 años

xavi_fr
xavi_fr

LOL :D

2
RespondeHace 2 años

xavi_fr
xavi_fr

Els 2 són correctes, versió castellana i llatina xD

2
RespondeHace 2 años

paubcrespo
paubcrespo

Això no ho dubto, però ara aquí ho llegeixo en forma vallisoletana i durant l'exercici en forma sud-americana, i em creia que no es podia triar i estava pensat tot per a sud-americans.

3
RespondeHace 2 años

xavi_fr
xavi_fr

Nos dijeron "ustedes" ;)

2
RespondeHace 2 años

paubcrespo
paubcrespo

Ah, clar! No és el primer cop que el Sud-americà em despista.

1
RespondeHace 2 años

Xavier851250

No hi ha cap error

1
RespondeHace 1 año

nico360906

Vau dir se puede decir tambien vareu dir ( al menos en baleares)

1
RespondeHace 1 año

paubcrespo
paubcrespo

"Vàreu". Amb accent.

3
RespondeHace 1 año

wes_wallie7
wes_wallie7

Com dirien "usted" en català?

0
RespondeHace 5 meses

paubcrespo
paubcrespo

"Vostè", pero según el contexto se usa el "vós". Tres pronombres distintos para la segunda persona del singular, en total.

0
RespondeHace 5 meses