1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The women drink."

"The women drink."

Fordítás:A nők isznak.

January 21, 2014

16 hozzászólás


adam0404

Woman ejtsd: vuman Women ejtsd: vimin Man ejtsd: men Men ejtsd: meen, egy kicsit megnyujtod de beszedben nem fogod hallani uhogy a tobbi mondatreszbol kell kitalani h man vagy men.


Asunavagyok

Ajjjj :'( ez nem megy


Tanulo9

Egyes szám:woman
Töbes szám:women


Zsono

Ez nem egyes számban van?


miklos.balazs

Nem. Egyrészt a "nő", mint egyes szám az "woman". Másrészt egyes szám harmadik személyben az igék végére kerül egy "s". Azaz egyes számban úgy hangzana, hogy: "The woman drinks."


Hegeme5ter

Röviden a "woman" egyes szám, a "women" többes szám, (a-e)


op.zsofia

A drink akkor miért nem többes?


miklos.balazs

A "drink" is többes. Többes szám harmadik személy. Az egyes szám harmadik személy az lenne, hogy "drinks".


Kira.Toth

Szia azért mert ha: én, te ,mi,ti,ők akkor nem kell a többes szám A mondat ugye ez:a nők isznak The women drink Kik iszank?............ők vagyis akkor nem kell a többes szám csak akkor ha tárgyról van szó vagy ha ,,ő''-röl van szó(it,he,she) Pl: Anna almát eszik.na az hogy van? Anna eats an apple De ha róluk van szó akkor: Pl They eat.


MurgulyRam

Semmélyküké nem.


EgryGbor

Rövid ővel irtam a nőket, erre nem fogadta el. Majd vacakoljak az ékezetekkel a tableten


DriLengyel1

szerintem tok konyu,pedig en se irok ekezetet megis elfogadja,csak azt irja ki ,hogy van egy eliras a mondatodban.amugy nagyon konnyu jatek,es csak tiz eves vagyok,csak ezert irok.puszi mindenkinek,jo jatekot.ne nezzetek hulyenek!koszi.


magika1018

Ez egyes számban van nekem.Rosszul tudom?


Hajdusec

A nők piásak. Nem fogadta el.....

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés