"Yumurta yiyorum."

Çeviri:Ich esse ein Ei.

May 12, 2016

4 Yorum


gamzetuna3

bir yumurta demiyor ki neden ein ei

May 12, 2016

MeteUlku

Evet ama sadece "Bir yumurta yiyorum." da olabilir, ikisi de sonuç olarak aynı şeydir.

Ancak "Yumurtayı yiyorum." dersek işin rengi tamamen değişir, çünkü öyle dersek bahsettiğimiz "yumurta" belli bir hale gelir ve bu zamanda "das" kullanmamız gerekir (çünkü "das" belirli artikellerden birisidir).

May 13, 2016

gamzetuna3

teşekkürler

May 13, 2016

Atilla_Deutch

"Ich esse das Ei" olmaliydi. Bir=ein gecmiyor ki cumlede.

September 28, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.