1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Yumurta yiyorum."

"Yumurta yiyorum."

Çeviri:Ich esse ein Ei.

May 12, 2016

4 Yorum


gamzetuna3

bir yumurta demiyor ki neden ein ei


MeteUlku

Evet ama sadece "Bir yumurta yiyorum." da olabilir, ikisi de sonuç olarak aynı şeydir.

Ancak "Yumurtayı yiyorum." dersek işin rengi tamamen değişir, çünkü öyle dersek bahsettiğimiz "yumurta" belli bir hale gelir ve bu zamanda "das" kullanmamız gerekir (çünkü "das" belirli artikellerden birisidir).


Atilla_Deutch

"Ich esse das Ei" olmaliydi. Bir=ein gecmiyor ki cumlede.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.