Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yumurta yiyorum."

Çeviri:Ich esse ein Ei.

2 yıl önce

4 Yorum


gamzetuna3

bir yumurta demiyor ki neden ein ei

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Evet ama sadece "Bir yumurta yiyorum." da olabilir, ikisi de sonuç olarak aynı şeydir.

Ancak "Yumurtayı yiyorum." dersek işin rengi tamamen değişir, çünkü öyle dersek bahsettiğimiz "yumurta" belli bir hale gelir ve bu zamanda "das" kullanmamız gerekir (çünkü "das" belirli artikellerden birisidir).

2 yıl önce

gamzetuna3

teşekkürler

2 yıl önce

Atilla_Deutch

"Ich esse das Ei" olmaliydi. Bir=ein gecmiyor ki cumlede.

1 yıl önce