"Genç doktorlar trenle İsviçre'ye gidiyor."

Çeviri:Die jungen Ärzte fahren mit dem Zug in die Schweiz.

May 12, 2016

7 Yorum
Tartışma kilitli.


zsxchk

bahn da tren manasına gelmiyor mu


MeteUlku

"mit der Bahn" (normalde "Bahn"ın belirli artikeli "die" ancak dativ halde "der" olur) da olabilmeli, evet.


alibektas34

"mit der Bahn" ile kabul etmiyor.


SedaYld

Bir araçla seyahatten bahsedilince fahren fiili kullanılıyor..


Yusuf12613

Nach schweiz kabul edilmsli bence. Basit hatalar cok motivasyon bozuyor


serseri_Dr

Nach Artikeli olmayan ülkeler için kullanılıyor Artikelli ülkeler için in kullanılıyor


BK.Korkmaz

gehen neden olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.