Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Genç doktorlar trenle İsviçre'ye gidiyor."

Çeviri:Die jungen Ärzte fahren mit dem Zug in die Schweiz.

2 yıl önce

4 Yorum


zsxchk
zsxchk

bahn da tren manasına gelmiyor mu

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"mit der Bahn" (normalde "Bahn"ın belirli artikeli "die" ancak dativ halde "der" olur) da olabilmeli, evet.

2 yıl önce

BK.Korkmaz

gehen neden olmuyor

1 yıl önce

SedaYld

Bir araçla seyahatten bahsedilince fahren fiili kullanılıyor..

9 ay önce