Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie möchten gemeinsame Kinder."

Çeviri:Birlikte çocuk sahibi olmak istiyorlar.

0
2 yıl önce

4 Yorum


Kamuran663219

"Onlar birlikte çocuk istiyorlar" daha doğru olmaz mi. Cünkü orda sahiplikle ilgili bir ifade yok. Bence tercume yanlis gibi geliyor bana.

2
Cevap ver11 yıl önce

humetin

Onlar birlikte çocuk istiyorlar.

1
Cevap ver8 ay önce

languagepaule
languagepaule

neden çocuk? bence çocuklar olmalıdır.

0
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Almanca, İngilizce gibi dillerde genel ifadelerde çoğul isimler kullanılır ancak Türkçe'de tekil isimler kullanılır.

0
Cevap ver2 yıl önce