"Hat er eigene Spielzeuge?"

Çeviri:Kendisine ait oyuncağı var mı?

2 yıl önce

9 Yorum


YagmurErso1

Onun kendi oyuncagi var mi? neden olmuyor?

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Çeviri: Hat er selbst/selber Spielzeuge

1 yıl önce

languagepaule
languagepaule

neden oyuncağı? bence oyuncakları olmalı.

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Almanca, İngilizce gibi dillerde genel ifadelerde çoğul isimler kullanılır ancak Türkçe'de tekil isimler kullanılır.

2 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

kendisi oyuncaği - eigene Spielzeuge

1 yıl önce

BK.Korkmaz

kendi oyuncakları var mı? olması gerekmez mi?

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Çeviri: Hat er selbst/selber Spielzeuge?

1 yıl önce

ahmet13784

onun kendi oyuncagi var mi dogru olmali

5 ay önce

Derya325678

Oyuncaklari olmaliydi diye düsünüyorum.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.