"Hat er eigene Spielzeuge?"

Çeviri:Kendisine ait oyuncağı var mı?

May 12, 2016

9 Yorum


YagmurErso1

Onun kendi oyuncagi var mi? neden olmuyor?

February 9, 2017

SabineBergmann1

Çeviri: Hat er selbst/selber Spielzeuge

July 18, 2017

languagepaule

neden oyuncağı? bence oyuncakları olmalı.

May 12, 2016

MeteUlku

Almanca, İngilizce gibi dillerde genel ifadelerde çoğul isimler kullanılır ancak Türkçe'de tekil isimler kullanılır.

May 13, 2016

SabineBergmann1

kendisi oyuncaği - eigene Spielzeuge

July 18, 2017

BK.Korkmaz

kendi oyuncakları var mı? olması gerekmez mi?

May 12, 2017

SabineBergmann1

Çeviri: Hat er selbst/selber Spielzeuge?

July 18, 2017

ahmet13784

onun kendi oyuncagi var mi dogru olmali

June 24, 2018

Derya325678

Oyuncaklari olmaliydi diye düsünüyorum.

November 15, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.