Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"İnsanın ekmeğe ihtiyacı vardır."

Çeviri:Man braucht Brot.

2 yıl önce

2 Yorum


mukemmelliksosu

das menschen braucht brot yazdım

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Mensch" tekil, "Menschen" çoğul. Çoğul isimlerin belirli artikeli her zaman "die" olur (nominativ'de/yalın halde). 3. tekil şahıs olsaydı "braucht" olurdu ancak 3. çoğul şahıs olduğu için "brauchen" olmalı ve Almanca'da bütün isim soylu sözcükler, her zaman büyük harfle başlar:

  • "Die Menschen brauchen Brot." = "İnsanların ekmeğe ihtiyacı var." (belirli bir grup insandan bahsediyorsanız bu cümleyi kullanabilirsiniz, çünkü "der/die/das" artikelleri belirli olan isimler için kullanılır.)
2 yıl önce