"İnsanın ekmeğe ihtiyacı vardır."

Çeviri:Man braucht Brot.

May 12, 2016

4 Yorum


mukemmelliksosu

das menschen braucht brot yazdım

May 12, 2016

MeteUlku

"Mensch" tekil, "Menschen" çoğul. Çoğul isimlerin belirli artikeli her zaman "die" olur (nominativ'de/yalın halde). 3. tekil şahıs olsaydı "braucht" olurdu ancak 3. çoğul şahıs olduğu için "brauchen" olmalı ve Almanca'da bütün isim soylu sözcükler, her zaman büyük harfle başlar:

  • "Die Menschen brauchen Brot." = "İnsanların ekmeğe ihtiyacı var." (belirli bir grup insandan bahsediyorsanız bu cümleyi kullanabilirsiniz, çünkü "der/die/das" artikelleri belirli olan isimler için kullanılır.)
May 13, 2016

j4ckhall

man braucht das brot olmaz mı? çünkü "ekmeğe" diyoruz?

August 4, 2016

kinte_kunta

Der Mensch braucht das Brot. Insan=Mensch

May 6, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.