Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У кого є наручні годинники?"

Переклад:Who has the watches?

2 роки тому

4 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

Чому Watches має означений артикль? Адже йдеться про будь-які наручні годинники.

2 роки тому

Sofden777

Та бог його зна

1 рік тому

Nordry
Nordry

Вочевидь, у даному реченні нас цікавлять тільки ті наручні годинники, які у даний момент на руках людей, до яких звертаються. Адже у іншому випадку, якщо на даний момент годинника при собі у когось немає, але взагалі він є (наприклад, удома), то він теж міг би спокійнсінько відповісти "так": у такому випадку дійсно був би нульовий артикль або неозначений, якби йшлося про однину.

4 місяці тому

fightermk

взагалі наручні годинники правильно називати the wrist watches, тому якщо вам не складно, додайте це словосполучення також.

1 рік тому