1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Kind isst ein Ei."

"Das Kind isst ein Ei."

Çeviri:Çocuk bir yumurta yiyor.

May 12, 2016

23 Yorum


BurakTZN0

"Çocuk bir yumurta yiyor. " Olması gerekiyor ein Ei demiş çunku.


MeteUlku

Evet ama sadece "Çocuk, yumurta yiyor." da olabilir, ikisi de sonuç olarak aynı şeydir.

Ancak "Çocuk, yumurtayı yiyor." dersek işin rengi tamamen değişir, çünkü öyle dersek bahsettiğimiz "yumurta" belli bir hale gelir ve bu zamanda "das" kullanmamız gerekir (çünkü "das" belirli artikellerden birisidir).


melihbarut

ein Ei: bir yumurta olması lazım.


MeteUlku

Türkçe'de "Çocuk yumurta yiyor." ve "Çocuk bir yumurta yiyor." aynı şey.


MeteUlku

Bu yüzden "Çocuk yumuta yiyor." cevabı da "Çocuk bir yumurta yiyor." cevabı da kabul ediliyor, o yüzden bir hata yok.


FatmaZehra226784

Sen başardın ama benim canım bitti


elmaruhu

"Çocuk bir yumurta yiyor" yerine "Çocuk yumurta yiyor" cümlesi neden olmuyor ki fark ne?


idil1256

tek farkı ordaki ein eğer ein kelimesini koymazsak kaç yumurta yediğini bilemeyiz


Lila357649

Çünki ein bir demek


ALMDMR123

o çocuk bir yumurta yiyor da olmalı bence


Junghami

O yok. Das, kind'in artikeli


kadir154243

Yemek fiili hangisi burda ?


Tunabey_20

Oğlan niye olmuyor


NecipFazlA1

Çocuk cinsiyet belirtmez çünkü. Der Junge deseydi olurdu


Lila357649

Çünkü kind çocuk anlamına geliyor Junge yazsaydi oğlan olardı


Lila357649

Çünkü kind çocuk anlamına geliyor Junge yazsaydi oğlan olardı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.