1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du isst eine Erdbeere."

"Du isst eine Erdbeere."

Çeviri:Çilek yiyorsun.

May 12, 2016

5 Yorum


BurakTZN0

Bir çilek yiyorsun olaması gerek


MeteUlku

Evet ama sadece "Çilek yiyorsun." da olabilir, ikisi de sonuç olarak aynı şeydir.

Ancak "Çileği yiyorsun." dersek işin rengi tamamen değişir, çünkü öyle dersek bahsettiğimiz "çilek" belli bir hale gelir ve bu zamanda "die" kullanmamız gerekir (çünkü "die" belirli artikellerden birisidir).


gulseakdemir

ama - i hali alır essen fiili öyle düşünemez miyiz


ErhanGkmen

Buradaki eine niye yaaa :(

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.