Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir essen Tomaten."

Çeviri:Domates yiyoruz.

2 yıl önce

3 Yorum


BurakTZN0

Biz domatesleri yiyoruz olması gerekiyor. Burada Tomaten çoğul

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Yanlışlık yok. Bahsedilen domatesin belli, bilinen bir domates olmadığından dolayı bu tür genel durumlarda çoğul hali veya belirsiz artikelli (ein/eine) hali kullanılır.

  • Wir essen eine Tomate.
  • Wir essen Tomaten.

İkisi de aynı şey, Türkçe'de genel ifadelerde tekil isim kullanırız ancak Almanca'da çoğul kullanılıyor.

2 yıl önce

NevruZehra

Domatesler olmasi lazim

1 yıl önce