"Gazete okuyoruz."

Çeviri:Wir lesen Zeitungen.

May 12, 2016

13 Yorum


BurakTZN0

Çeviri yanlış olmuş burada gazete çoğul kullanılmış

May 12, 2016

MeteUlku

Yanlışlık yok. Bahsedilen gazetenin belli, bilinen bir gazete olmadığından dolayı bu tür genel durumlarda çoğul hali veya belirsiz artikelli (ein/eine) hali kullanılır.

  • Wir lesen eine Zeitung.
  • Wir lesen Zeitungen.

İkisi de aynı şey, Türkçe'de genel ifadelerde tekil isim kullanırız ancak Almanca'da çoğul kullanılıyor.

May 13, 2016

NazarSevca

Bazı cümleleri hiç anlamıyorum

July 28, 2016

MeteUlku

Anlamadığınız yerleri de yazın, hep beraber yardımcı olmaya çalışalım.

July 28, 2016

harunboraozel1

Bnde suana kadar der/die/das olayini pek anlamadim sayilan sayilamayan olayi ve ein/eine nelere geldgni simdilik kalip olarak cumleleri ogrenmeye calisyrm o ayrimi zamanla kavrarim die dusunuyorum

August 22, 2016

ttlcd

bu sorun bende de var

March 23, 2017

Omer1938

Ayni sorun bende var

July 15, 2017

Atilla_Deutch

Wir lesen Zeitungen derken neden artikel yok. "Wir lesen die Zeitungen" olması gerekmez mi?

September 29, 2017

Ahmet713901

&füjgcv$fbhmkfhgjdwlhvf

April 24, 2018

Ahmet713901

Ygdjtöekşwç Jgjjewwljfjhlhkkfjkhkfööfm

JdhfhrnY NfjfmgmILKEE

April 24, 2018

Ahmet713901

Bjrleürşhkjudjwwkhmjsnhmrkvkmtnkgjhkfkrkekkkkk

April 24, 2018

Ahmet713901

B3ıwn+(#+]€{mmmgmfmmeüş09876554mgnjwkhjnf Jfjrn-%jdnhn;$;

April 24, 2018

Ahmet713901

Xfqhmhrwlnghvjöşüğphg

April 24, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.