"They are negative people."

Çeviri:Onlar olumsuz insanlardır.

January 22, 2014

15 Yorum


tunchuseyinn

Cogu insan negatif

December 6, 2015

mahmut3919

They are negative peoples yani people yerine peoples olmicak mi?


Selcen_Ozturk

person tekil (insan)

people çoğul (insanlar)

bazı çoğullar düzensizdir, -s takısıyla yapılmazlar


BurakBayrak

Onlar olumsuz insan neden yanlış


Sule1231

Ya ama doğru telaffuz etsin.


busra134

Hızlı olduğunda are yı söylemiyor gibi, yavaştayken net


IrfanKodal

peoples neden olmuyor


3AAA4

Ben negativeyi kötü olarak çevirdim kabul etmedi


ZeynepAltu298344

sadece negativ yazdım yanlış kabul etti.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.