Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They are negative people."

Çeviri:Onlar olumsuz insanlardır.

4 yıl önce

15 Yorum


tunchuseyinn

Cogu insan negatif

2 yıl önce

AliTrehan

Person tekil

3 yıl önce

mahmut3919

They are negative peoples yani people yerine peoples olmicak mi?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

person tekil (insan)

people çoğul (insanlar)

bazı çoğullar düzensizdir, -s takısıyla yapılmazlar

3 yıl önce

BurakBayrak

Onlar olumsuz insan neden yanlış

2 yıl önce

Sule1231

Ya ama doğru telaffuz etsin.

2 yıl önce

busra134

Hızlı olduğunda are yı söylemiyor gibi, yavaştayken net

2 yıl önce

dora210148

Biraz daha fazla çalışın

1 yıl önce

IrfanKodal

peoples neden olmuyor

1 yıl önce

3AAA4

Ben negativeyi kötü olarak çevirdim kabul etmedi

1 yıl önce

ZeynepAltu298344

sadece negativ yazdım yanlış kabul etti.

11 ay önce