Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She is a negative person."

Çeviri:O olumsuz bir kişi.

4 yıl önce

41 Yorum


BusBG

o olumsuz bir bireyde olmalıdır

4 yıl önce

536tezcan

Hayir olamaz cunku individual birey demektir

2 yıl önce

omjio

O olumsuz bir kisi olmadi neden?

2 yıl önce

kandorfeyta

O bir olumsuz insan.

Neden olmadı ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkcede Bir i sifatlardan sonra koyuyoruz, Ingilizcede önce. "o bir olumsuz insan" pek dogru degil Türkcede, ancak "olumsuz insan" kaliplasmis bir tamlama olsa dogru olur

3 yıl önce

abdurrahma795766

Kiz olumsuz biri dedim olmadi neden acaba cevap verenlere simdiden tesekkurlerr

1 yıl önce

bsaygin

o olumsuz bir kişi???

3 yıl önce

crunk34

O bir negatif insan da ne yanlış varki

2 yıl önce

RecepKurca

O 'kız' olumsuz bir kişidir. Kabul edilmedi?

2 yıl önce

Nevo253047

Orda girl diye bir şey yok ki

6 ay önce

DavidNotfade

O olumsuz bir insandır dedim şöyle bir uyarı verdi. Düzeltir misiniz lütfen:

"Aksanlara dikkat edelim. O olumsuz bir insandir" insandiiiiir ı'yı i diye yazmamı önerdi.

11 ay önce

PseudoBerliner
PseudoBerliner

o olumsuz bir adam

"adam" kelimesi sadece erkekler için mi kullanılır Türkçede?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet.

4 yıl önce

536tezcan

Ama adam da man

2 yıl önce

necmimelik

Birey demişim, istemedi...

4 yıl önce

altunufuk

birey(individual). Birey ile kişinin eş anlamlı olduğunu düşünmüyorum.

4 yıl önce

duoduoduo123456

o ters bir insan

3 yıl önce

mrtgultekin

Olumsuz kisi dedim olmadi olumsuz biriyi ornek gosterdi personun altina baktigimda kisi anlami yaziyor. Duzeltilirse iyi olur

3 yıl önce

tanricasivenus

O olumsuz bi kisi yazdim olmadi ya :-(

3 yıl önce

TayfunTuta

Pesimist?

2 yıl önce

ferdi48130

O olumsuz biri, en yaygın budur bence.

2 yıl önce

536tezcan

Birey=individual

2 yıl önce

HzEmre

"O negatif bir BİREY" olarak kabul etmesi gerekiyor.

2 yıl önce

polisman-007

O bir negatif insan

2 yıl önce

BarCan10

O kız olumsuz bir bireydir, cümlesini kabul etmedi. Cevap o olumsuz bir birey. Fark eder mi?

2 yıl önce

dantesparda2012

pesimist kelimesini kabul etmeliydi

2 yıl önce

ekin937051

She=o negative=negatif/olumsuz person=kisi demektir. Yani cevap: O negatif/olumsuz bir kisidir.

2 yıl önce

Inquiring
Inquiring

o menfi biri yazdım olumsuz menfi aynı değil mi?

1 yıl önce

Tahaozr
Tahaozr

Kötümser de kabul edilmeli

1 yıl önce

niyan18

o bir negativ biri olmadi

1 yıl önce

PrensesBra

Birey yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

Abdurrahma602849

"O karamsar biri" yi neden kabul edilmiyor.illa olumsuz mu demem lazım

1 yıl önce

muhammedha358620

'A' var ama ......

1 yıl önce

muhammedha358620

Bir kullanılmıyorrr...........

1 yıl önce

yakupusak

O olumsuz bir kişi dedik yine yanlışşşşşş

1 yıl önce

Gulsum_Heyder14

Bende O olumsuz 1kisi yazilmsidi

1 yıl önce

mitEmreBie

O soğuk biri neden yanlış?

1 yıl önce

OuzhanToru1

She does not have enemies o n un dusmani yoj diyor ama burdaki does ne anlam katiyor arkadaslar

9 ay önce

Ferhat72851

Yazım hatası sizde..1işi..değil kişi

6 ay önce

A.Enes_H

"O NEGATİF BİREY" kabul edilmeli midir?

2 hafta önce