1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is a negative person."

"She is a negative person."

Çeviri:O olumsuz bir kişi.

January 22, 2014

46 Yorum


BusBG

o olumsuz bir bireyde olmalıdır

May 14, 2014

536tezcan

Hayir olamaz cunku individual birey demektir

January 29, 2016

omjio

O olumsuz bir kisi olmadi neden?

January 9, 2016

kandorfeyta

O bir olumsuz insan.

Neden olmadı ?

September 9, 2014

Selcen_Ozturk

Türkcede Bir i sifatlardan sonra koyuyoruz, Ingilizcede önce. "o bir olumsuz insan" pek dogru degil Türkcede, ancak "olumsuz insan" kaliplasmis bir tamlama olsa dogru olur

September 9, 2014

kandorfeyta

Tamam teşekkürler.

September 9, 2014

abdurrahma795766

Kiz olumsuz biri dedim olmadi neden acaba cevap verenlere simdiden tesekkurlerr

September 28, 2016

DavidKocyigit

O olumsuz bir insandır dedim şöyle bir uyarı verdi. Düzeltir misiniz lütfen:

"Aksanlara dikkat edelim. O olumsuz bir insandir" insandiiiiir ı'yı i diye yazmamı önerdi.

August 26, 2017

bsaygin

o olumsuz bir kişi???

April 1, 2015

crunk34

O bir negatif insan da ne yanlış varki

February 8, 2016

RecepKurca

O 'kız' olumsuz bir kişidir. Kabul edilmedi?

February 29, 2016

Nevo253047

Orda girl diye bir şey yok ki

January 24, 2018

yaliyev

o olumsuz bir adam

"adam" kelimesi sadece erkekler için mi kullanılır Türkçede?

January 22, 2014

Selcen_Ozturk

evet.

January 22, 2014

536tezcan

Ama adam da man

January 29, 2016

necmimelik

Birey demişim, istemedi...

July 24, 2014

altunufuk

birey(individual). Birey ile kişinin eş anlamlı olduğunu düşünmüyorum.

July 31, 2014

duoduoduo123456

o ters bir insan

May 10, 2015

mrtgultekin

Olumsuz kisi dedim olmadi olumsuz biriyi ornek gosterdi personun altina baktigimda kisi anlami yaziyor. Duzeltilirse iyi olur

June 4, 2015

tanricasivenus

O olumsuz bi kisi yazdim olmadi ya :-(

July 9, 2015

TayfunTuta

Pesimist?

October 25, 2015

ferdi48130

O olumsuz biri, en yaygın budur bence.

December 4, 2015

536tezcan

Birey=individual

January 29, 2016

HzEmre

"O negatif bir BİREY" olarak kabul etmesi gerekiyor.

February 2, 2016

polisman-007

O bir negatif insan

April 19, 2016

BarCan10

O kız olumsuz bir bireydir, cümlesini kabul etmedi. Cevap o olumsuz bir birey. Fark eder mi?

May 28, 2016

dantesparda2012

pesimist kelimesini kabul etmeliydi

July 29, 2016

ekin937051

She=o negative=negatif/olumsuz person=kisi demektir. Yani cevap: O negatif/olumsuz bir kisidir.

August 11, 2016

Inquiring

o menfi biri yazdım olumsuz menfi aynı değil mi?

November 13, 2016

Tahaozr

Kötümser de kabul edilmeli

November 23, 2016

niyan18

o bir negativ biri olmadi

December 26, 2016

PrensesBra

Birey yazdım kabul etmedi

January 7, 2017

Abdurrahma602849

"O karamsar biri" yi neden kabul edilmiyor.illa olumsuz mu demem lazım

February 12, 2017

muhammedha358620

'A' var ama ......

March 10, 2017

muhammedha358620

Bir kullanılmıyorrr...........

March 10, 2017

yakupusak

O olumsuz bir kişi dedik yine yanlışşşşşş

May 10, 2017

Gulsum_Heyder14

Bende O olumsuz 1kisi yazilmsidi

July 20, 2017

mitEmreBie

O soğuk biri neden yanlış?

August 5, 2017

OuzhanToru1

She does not have enemies o n un dusmani yoj diyor ama burdaki does ne anlam katiyor arkadaslar

October 28, 2017

Ferhat72851

Yazım hatası sizde..1işi..değil kişi

January 31, 2018

A.Enes_H

"O NEGATİF BİREY" kabul edilmeli midir?

August 3, 2018

nuri833409

o bir olumsuz kişi yazdım kabul etmedi

December 16, 2018

Mgd2007

aynen bana da öyle yazdı

January 26, 2019

onuronur_

Devrik cümleyi olumlu saymalıdır

February 3, 2019

yakupusak

why ?

October 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.