1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is a negative person."

"She is a negative person."

Çeviri:O olumsuz bir kişi.

January 22, 2014

39 Yorum


BusBG

o olumsuz bir bireyde olmalıdır


536tezcan

Hayir olamaz cunku individual birey demektir


omjio

O olumsuz bir kisi olmadi neden?


kaan264426

Kardesim turkcede birey ole kisi es anlamli diye ijgilizcede oyle bisey olmaz


kandorfeyta

O bir olumsuz insan.

Neden olmadı ?


Selcen_Ozturk

Türkcede Bir i sifatlardan sonra koyuyoruz, Ingilizcede önce. "o bir olumsuz insan" pek dogru degil Türkcede, ancak "olumsuz insan" kaliplasmis bir tamlama olsa dogru olur


abdurrahma795766

Kiz olumsuz biri dedim olmadi neden acaba cevap verenlere simdiden tesekkurlerr


DavidKocyigit

O olumsuz bir insandır dedim şöyle bir uyarı verdi. Düzeltir misiniz lütfen:

"Aksanlara dikkat edelim. O olumsuz bir insandir" insandiiiiir ı'yı i diye yazmamı önerdi.


RecepKurca

O 'kız' olumsuz bir kişidir. Kabul edilmedi?


Abdurrahman3454

o negatif bir kişilik neden olmadı ?


bsaygin

o olumsuz bir kişi???


tanricasivenus

O olumsuz bi kisi yazdim olmadi ya :-(


ferdi48130

O olumsuz biri, en yaygın budur bence.


eyAdana

"O negatif bir BİREY" olarak kabul etmesi gerekiyor.


crunk34

O bir negatif insan da ne yanlış varki


polisman-007

O bir negatif insan


BarCan10

O kız olumsuz bir bireydir, cümlesini kabul etmedi. Cevap o olumsuz bir birey. Fark eder mi?


dantesparda2012

pesimist kelimesini kabul etmeliydi


ekin937051

She=o negative=negatif/olumsuz person=kisi demektir. Yani cevap: O negatif/olumsuz bir kisidir.


Inquiring

o menfi biri yazdım olumsuz menfi aynı değil mi?


Tahaozr

Kötümser de kabul edilmeli


niyan18

o bir negativ biri olmadi


PrensesBra

Birey yazdım kabul etmedi


Abdurrahma602849

"O karamsar biri" yi neden kabul edilmiyor.illa olumsuz mu demem lazım


muhammedha358620

Bir kullanılmıyorrr...........


yakupusak

O olumsuz bir kişi dedik yine yanlışşşşşş


Gulsum_Heyder14

Bende O olumsuz 1kisi yazilmsidi


mitEmreBie

O soğuk biri neden yanlış?


OuzhanToru1

She does not have enemies o n un dusmani yoj diyor ama burdaki does ne anlam katiyor arkadaslar


Ferhat72851

Yazım hatası sizde..1işi..değil kişi


A.Enes_H

"O NEGATİF BİREY" kabul edilmeli midir?


nuri833409

o bir olumsuz kişi yazdım kabul etmedi


onuronur_

Devrik cümleyi olumlu saymalıdır


BilginAhme

Seçeneklerde karı hitabı da var. Bunu kim hazırladı :-)) o olumsuz bir karı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.