Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"What?"

Překlad:Co?

před 2 roky

9 komentářů


adam516662

napsal jsem co? a je to špatně...

před 1 rokem

Nemesis_NaR

A jaký to byl typ cvičení? Protože "co" je samozřejmě hlavní překlad a tudíž správně.

před 1 rokem

adam516662

byla to lekce "OTÁZKY"

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Měl jsem na mysli jaký TYP cvičení, ne který okruh. Tj jestli čistě překlad do češtiny nebo jestli na vás mluvilo z reproduktoru a tak. Protože tu bývají uživatelé, kteří nepochopí, že ve cvičení "Napiš co slyšíš" mají psát anglicky.

Každopádně pokud se příště v prohlížeči zopakuje takováto situace, tak prosím pořidte printscreen a pak ho někam nahrajte a odkaz dejte sem do diskuze. Protože by se jednalo o chybu systému a potřebujeme mít důkaz, že tomu tak opravdu bylo.

před 1 rokem

adam516662

tak to už si úplně nevzpomínám jaké to bylo přesně cvičení, je si vzpomínám, že jsem napsal co? a správně bylo Co? :-)

před 1 rokem

adam516662

zkusil jsem lekci ještě jednou a tentokrát Co? bylo v pořádku :-)

před 1 rokem

Ratusska

Co? Jaký? - I to je správný překlad, ale programu se nelíbí.

před 7 měsíci

Filomena.Prvni

Přeložte slovo: What? Pokud jsem na něj najela myší, ukázal se překlad: Co, jak, čeho. Napsala jsem "Jak?" a bylo to špatně. Správně je prý: "Jaký?" ???

před 11 měsíci

Zdeka985336

jak je how. what je co nebo jaký, jaká, jaké.

před 4 měsíci