Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"How?"

Překlad:Jak?

před 2 roky

13 komentářů


Rom667858

Proč to není kolik?

před 2 roky

LuckaVotrubova

Kolik je HOW OLD. How old are you. Překlad Kolik je ti let.Kolik je vám let.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To je porad 'jak' . JAK stary jsi....

Kolik je bud HOW MUCH (nepocitatelna podstatna jmena) nebo HOW MANY (pocitatelna podstatna jmena).

před 2 roky

LuckaVotrubova

Děkuji za opravu. Lucka

před 2 roky

JakubMoravcik

protoze kolik je how many/how much a nie iba how

před 2 roky

Vojtaenk

Protože to je jak.

před 9 měsíci

barbora.skal12

No jo, ale how OLD, to old je vek, ne soucast how, ja ty rikas

před 1 rokem

Karoliina765050

'How old' znamena 'jak stary': 'How old are you?' = 'Jak jsi stary?'

před 5 měsíci

Tomasek1172005

napsal jsem tam jak ale vyhodnotilo my to že je to špatně protože jsem tam neměl ?

před 1 rokem

Milan673614

odpovídám správně, bez otazníku, s otazníkem a pořád hlásí špatně!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

před 1 rokem

Tomasek1172005

ale ty to mělo dát dobře musíš to napsat česky a né anglicky

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

mate na to screenshot?

před 1 rokem

marmeloune1

What??!!?!?!?!?!?!?

před 5 měsíci