Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onu küçüklüğümden beri tanıyorum."

Çeviri:I have known her since I was little.

4 yıl önce

5 Yorum


mido798886

Türkçe'den ingilizceye cevirirken tek seferde dogru yaptim ya helal olsun bana

2 ay önce

DavutGurbuz

"I know him since my childhood" cümlesini kabul etmiyor. Bu cümleyi de aynı şekilde tercüme etmek mümkün mü? Emin olamadığım için bildirmiyorum. "Tanırım" ,"Tanıyorum" çok ayrı şeyler değil gibi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Bu biraz, arada kullanilan ama aslinda dil bilgisi acisindan yanlis olan bir kullanim olur. "since" zaman belirten bir kavramla beraber kullanildiginda gecmisten bugune gelen bir olayi ifade ettiginden dogru kullanim "present perfect tense". Fark "tanirim/taniyorum"dan gelmiyor, ikisi de olabilir onlarin bu arada.

4 yıl önce

DavutGurbuz

Teşekkürler. Haklısın.

4 yıl önce

Ozcep

7000 puan yaptim ama seviye yukselmedi nedeni bilen varmi ?

3 yıl önce