"Shereadsanewspaper."

Переклад:Вона читає газету.

2 роки тому

6 коментарів


fNMk

В мене переклад українською тотожний, але видає помилку, бо вона написала з малої літери

2 роки тому

zi2mLW

Озвучння ковтає артиклі. Я повторив і помилка

1 рік тому

hyu48

Я говорила правильно,але воно видавало помилку

7 місяців тому

Ludmila668509

А коли вживається reeds

4 місяці тому

lilo505

read правильно

2 роки тому

Georgepetlukh

Дієслово з She, He, It - вживається з закінченням "s". Я читаю - I read, Він читає - He reads.

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.