Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het is anders op de eilanden."

Vertaling:It is different in the islands.

0
2 jaar gelden

5 opmerkingen


BlackStarSympony

'In the islandbm' ? Is Het niet 'On the island'? Op = on

3
Reageer1 jaar gelden

ginannsan

thanks

0
Reageer1 jaar gelden

pentaan
pentaan

Waarom "in" in plaats van "on"?

0
Reageer1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Gewoon een andere manier van uitdrukken. In het Engels is het gebruikelijk om in the islands te zeggen terwijl in het Nederlands hier op de eilanden wordt gebruikt.

0
Reageer1 jaar gelden

pentaan
pentaan

Op de webpagina https://forum.wordreference.com/threads/in-the-island-or-on-the-island.458470/ vind ik o.a. als antwoord:
- We use "on the island" when we refer to it as a piece of land surrounded by water.
- We use "in the island" when we refer to it as a territory or place with its own settings, circumstances, environment, etc.

Is deze uitleg correct?

0
Reageer1 jaar gelden