"Onunla beraber gördüğüm insanlar kimlerdir?"

Çeviri:Who are the people with whom I saw her?

4 yıl önce

20 Yorum


oznurpoyraz

Bu konuda çok zorlandım keşke daha çok örnek olsaydı

3 yıl önce

emirsayar

Neden saw? Burada geçmiş zaman olduğunu ne ifade ediyor ki? Anlık veya genel bir ifade olduğu çıkmıyor mu cümleden? "Who are the people i see with him" anlamı karşılamıyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

-idik li cümlelerde Türkçede zamanı anlayamıyoruz evet, şuanda da olabilir geçmişte de

4 yıl önce

DavutGurbuz

"Who are the people which I saw with him" olsa yanlış mı olur?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

insanlar için "who/whom" ya da "that" kullanmak en doğrusu. who = kim ; whom = kimi -- bu ikisinin ayrımı çok kolay değil malesef. Bi de senin örneğinde en sonda 'him/her/it' ve 'with'in yer değiştirmesi lazım, obür türlü yanlıs oluyo.

4 yıl önce

HalilERGEN

...with that i saw her. yazdım hatalı sayıldı.

4 yıl önce

DavutGurbuz

@Barış_Obdan'ın mesajından anladığım kadarıyla, who are the people that I saw him with? olacak imiş. with'i sona atmadığından kabul etmemiş de olabilir.

4 yıl önce

ozermutlusu

People dan sonra who veya that kullanmalısınız

4 yıl önce

MerveM.

which nesneleri tanımlamak için kullanılır.

3 yıl önce

R.Corleone

duolingo'nun bütün konularını geçtim en çok bu konuda zorlandım.

4 yıl önce

cevatim

Sayin adminler, bir kac alternatif cevabi buraya eklerlerse minnettar kalacagim. Konuyu daha iyi kavramak acisindan.

4 yıl önce

sosyologist

who are the people I saw him together, bunun sonuna with koyulmuş halini kabul ediyor, koymadan da aynı anlam sağlanmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır

4 yıl önce

Kedikopek96

Who are the people I saw with him? i de kabul etti.

4 yıl önce

R.Corleone

(with) edatının cümle içindeki yerini pek anlayamadım... o normalde (her) in önüne koyulmayacak mıydı?

4 yıl önce

murat.tiry

Who are the people with him that I saw? Yanlış mı olur?

3 yıl önce

NumanTepe

WHO ARE THE PEOPLE WITH WHOM I SAW HIM TOGETHER OLUR MU

3 yıl önce

smartmanist

Who are the people whom I saw with her.

2 hafta önce

smartmanist

Who are the people that I saw with her.

2 hafta önce

TaharretMuslugu
TaharretMuslugu

bu konuyu söksem zaten kafamı kırcam

5 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.