Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"We drink at their place."

Tłumaczenie:Pijemy w ich mieszkaniu.

2 lata temu

4 komentarze


tokarzmariu

Czemu takie tlumaczenie?

2 lata temu

rozamunduszek

At their place jest utartą frazą oznaczającą u nich.
Lepsze by było tłumaczenie Pijemy u nich bo chociaż zazwyczaj znaczy to to samo co u nich w mieszkaniu to nie zawsze musi tu o mieszkanie chodzić.

2 lata temu

Bangkok3

"Pijemy u nich" też zalicza.

4 miesiące temu

MariaPopaw1

Czy na pewno powinno byc w mieszkaniu?

2 miesiące temu