Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"What did the students drink?"

Tłumaczenie:Co studenci pili?

2 lata temu

14 komentarzy


Marcelina350360

Uczniowie

7 miesięcy temu

michal595142

Co ci studeci pili -co jest zle ktos mnie uswiadomi

3 miesiące temu

sineyen
sineyen

W tym zdaniu nie ma słowa "ci".

1 miesiąc temu

Kara-chan83

Samo zdanie mówi, że wypił coś złego

3 tygodnie temu

Sylwiamatu2

Jak powiedzieć po ang co wypili studeci?

2 lata temu

Vengir
Vengir

Tak samo jak powyżej.

2 lata temu

Yola448704
Yola448704

Sylwiamatu2, w języku polskim często można zmienić szyk wyrazów bez znaczącej zmiany treści całego zdania:

What did the students drink? - Co studenci wypili? / Co wypili studenci?
What did the students drink? - Co studenci pili? / Co pili studenci?
What did the students drink? - Co studentki piły?/ Co piły studentki?
What did the students drink? - Co uczniowie pili? / Co pili uczniowie?

7 miesięcy temu

Grazyna-Figas

Dlaczego niepoprawna jest odpowiedź Co Ci studenci wypili?

1 rok temu

Krystyna316882

Bo w zdaniu nie ma these, tylko the......

1 rok temu

MariuszGie1

Ale np. The house oznacza dom ale i też ten dom

11 miesięcy temu

sineyen
sineyen

Nie. "This house" oznaczałoby "ten dom". "The" jest rodzajnikiem określonym, który, owszem, po polsku w niektórych kontekstach można by przetłumaczyć jako "ten"/"ta"/"ci" etc., ale tutaj narzuconego kontekstu nie ma. "The" wprawdzie wskazuje na to, że mówimy o jakichś konkretnych studentach, ale nie zmienia znaczenia na "ci".

1 miesiąc temu

xXzulgaming_Xx

dziwne pytanie ...

1 rok temu

AdamCzech2

Co pija studenci to to samo co co studenci piją a puerwsza forma uznana za niewlasciwą ??

1 rok temu

Jelonq
Jelonq

Czas przeszly

1 rok temu