"Hewouldhavemanagedit."

Переклад:Він би з цим впорався.

2 роки тому

8 коментарів


Fb8U1
Fb8U1

Я помилково прийняв на слух: He would has managed it. Дуолінго підказав, що треба писати have. Але ж тут третя особа однини. Ось тільки речення на умовний спосіб, тобто, присутнє would. Погортав Драгункіна "Малый прыжок в английский". http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf стор 46-50. Там написано, що модальні дієслова, в тому числі і would, ніколи не змінюються, а після них не змінюються ніякі англійські дієслова. Тобто, після he не додається s до would і не міняється have на has. Я написав це пояснення, бо зауваження Дуолінго щодо have не очевидне.

2 роки тому

Maksym300222

Чому не приймає "Він би впопався із цим"? "Із" - це варіант прислівника "з"!

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Тут бачу ще описку Впопався. У відповіді у Вас не було описок в інших словах? А щодо Із, то може бути ще Зі (Зі мною). Я спокійно сприймаю, якщо написав слово, якого немає у базі Дуо. Адже інший варіант кожного слова подвоює об'єм бази правильних відповідей. Розуміючи це, не вимагаю від розробників усіх можливих варіантів.

1 рік тому

Maksym300222

Але ж Ви розумієте, що ця описка - тут у дописі. А там як помилковий був підкреслений саме прислівник "із". Прошу розробників, по можливості, розширити базу правильних відповідей. Воно ж, знаєте, коли вряди-годи відповів правильно, а тут - раптом облом, воно ж так обідно, до сліз...

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Бачу, що Ви вперто працюєте, то дам пораду, як зменшити кількість помилкових відповідей. Коли я сумніваюсь у своїй відповіді, то не пробую вгадати, а шукаю відповідь у надійних джерелах. Це словники (ними ще треба навчитись користуватись, вивчивши правила на початку словника), посібники, сайти. Знайшовши відповідь, ділюся знахідками з іншими. Так краще запам'ятовується, та і людям користь, хто вивчає мову як слід. У мене є файли з посиланнями на цікаві ресурси, тому пошуки не займають багато часу. За рік навчання кількість помилок зменшилась щонайменше в десять разів і зараз одна помилка на кілька десятків відповідей. Бажаю успіхів!

1 рік тому

Mykola5
Mykola5

У мене є файли з посиланнями на цікаві ресурси. - Поділіться, будь ласка.

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Більшість посилань на ресурси я знайшов у коментарях тут, в Дуолінго.

Простий сайт із прозорою навігацією, містить достатній обсяг англійської граматики:

easy-english.com.ua

У наступному сайті більше інформації, але пошук у ньому складніший:

Opentalk.org.ua

Посібник Драгункіна. Цікавий погляд на англійську граматику. Дещо я зрозумів саме завдяки йому. Для зручності я його роздрукував і частенько заглядаю туди:

http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

Ось сайт, де можна послухати вимову будь-якого слова носіями із різних англомовних країн:

Forvo.com

Кембриджський словник. Наберіть у пошуку:

cambridge dictionary

Це ті, якими я користуюся найчастіше. Знайдете в коментарях ще - додавайте. Успіхів!

1 рік тому

Garry_S
Garry_S

Чому не приймає варіант "Він би справився з цим". http://sum.in.ua/s/spravljatysja

5 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.