Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"They had led the country."

Překlad:Oni vedli tu zemi.

před 2 roky

16 komentářů


Pavel221503
Pavel221503

myslím si, že by mohlo být přidáno i sloveso "řídit", děkuji

před 2 roky

Maru992561

Nema tam byt oni vedli? Misto ona vedla?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"Oni vedli" je, jak vidite nahore, hlavni preklad. "Ony vedly" a "ona vedla" jsou uznane preklady protoze rod podstatneho jmena ktere zastupuje to zajmeno je nam neznamy.

před 2 roky

Maru992561

Já jsem odpověděla: "Oni vedli", ale aplikace mi to ohodnotila jako špatné s tím, že to má být: "Ona vedla"...

před 2 roky

OndraTesa

"Oni vedli tu zemi." je stejné jako "Oni tu zemi vedli."

před 2 roky

LukasMojzi

Může být "Oni tu zemi vedli"?

před 1 rokem

zhen446529

Řidili zemi by mělo jít také

před 1 rokem

Pavel402668

Country nelze přeložit jako krajinu?

před 1 rokem

Jenda-48
Jenda-48

Proč se mi nezobrazují komentáře??

před 1 rokem

Honzaslavk1

Může být uznáno "tuto zemi"? Uznalo to pouze "tu zemi".

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Určitý člen není totéž co "this". Alespoň v tomto kurzu to neuznáváme. Určitý člen je nejlépe nepřekládat vůbec, když je z české věty i tak jasné, že mluvíme o něčem, co je posluchači jasné, případně jako zájmeno ten-ta-to-ti-ty-ta a jejich skloňované formy.

před 1 rokem

Honzaslavk1

A kdybych to dal bez členu a bylo to jen "Vedli zemi"?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Bez ukazovacího zájmene "tu" to v uznaných možnostech je.

před 1 rokem

Honzaslavk1

Ok. Děkuji za vysvětlení. ;)

před 1 rokem

Ondejezank

Co to k sakru lidi znamená led?! :0 tu větu vůbec nechápu..

před 11 měsíci

Zdeka985336

příčestí minulé od slovesa lead vést.

před 3 měsíci