"Ireadanarticleinthenewspaper."

Tłumaczenie:Przeczytałem artykuł w gazecie.

2 lata temu

5 komentarzy


wroj80

czy lektorka nie powinna przeczytać "aj red" zamiast "aj rid" skoro zdanie w tłumaczeniu na polski brzmi "przeczytałem artykuł" ?

2 lata temu

jasigabi
jasigabi

Jak w takim przykładzie odróżnić czytam od przeczytałem?

2 lata temu

danutka617

No właśnie

5 miesięcy temu

bogun007

zgłoszono

4 miesiące temu

Erik787431

BTY, computer voice pronounces read in present tense. It's tricky because English is inconsistent. Read is written the same for past and present but pronounced differently. See lead the element for example as opposed to the verb to lead.

3 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.