Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ona má oranžové boty."

Překlad:She has orange shoes.

0
před 2 roky

12 komentářů


VKing13

Proč mi vyhodnocuje slovo boots jako špatné, když o pár lekcí zpět jsou boty - boots?

1
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Mame nekde boty boots? Mozne, ze to nekdo doplnil, to je. Ale obecne se tomu trosku branime, protoze boots jsou dosti specificke boty. Bagancata, kozacky, zimni kotnickove boty, pohorky. Fakt poradna bota. Mozna ma ta dotycna oranzove martensky. Ale jestli ma lodicky, tak to byt boots nemohou. Ani kecky to byt nemohou.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Martin569693

Proc tam musi bit to has

1
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze je to 3. os. c. jednotneho

-1
Odpovědětpřed 1 rokem

Lenocka10

Napisi SHE HAS ORANGE SHOES.....A opravi me to ze to ma byt SHE HAS ORANGE SHOES...:-D Uplne stejne a neuznaji to,tak jsem z toho jelen :-D

0
Odpovědětpřed 3 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

To se občas stává. Bohužel technickou stránku ovlivnit nemůžeme. Ale i my se divíme, proč systém spávné odpovědi někdy neuzná.

0
Odpovědětpřed 3 měsíci

ztrestercz

Proč tam nemůže být have?

-2
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Ve 3. osobě jednotného čísla (on, ona, ono) se ke slovesům připojuje koncovka -s. Existuje několik málo výjimek, jako třeba sloveso "have", které se v takovém případě mění na "has".

4
Odpovědětpřed 2 roky

Maringa_CZ

Jaký je rozdíl mezi "She has orange shoes" a " She has got orange shoes"?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Voyta
Voyta
Mod

První je standardní angličtina, druhou variantu uslyšíte hlavně ve Velké Británii. Proto nedoporučujeme se ji učit.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Nika431862

To got tam musí prostě být!

-1
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

to 'got' tam v zadnem pripade byt nemusi a ve vetsine anglicky mluvicich zemi se jiz davno nepouziva.

1
Odpovědětpřed 1 rokem