"Якого кольору це плаття?"

Переклад:What color is the dress?

2 роки тому

12 коментарів


lm2i1

А чому не можна запитати: " Which colour this dress? "

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Which (який, котрий) - означає вибір із кількох названих об'єктів, тому в цьому реченні це слово не на місці. До того ж, у Вашому реченні відсутнє дієслово-зв'язка is. Повне англійське речення не може бути без дієслова.

1 рік тому

FreeBit

Чи можна сказати:What color is this dress?

2 роки тому

9C551
9C551

"What" який в даному випадку.А"Which"перерекладається як котрий.Тут воно просто недоречне.

1 рік тому

kirill-t

Так

2 роки тому

Liconiya

яке ще плаття? в українськійй мові немає такого слова, натоміть є слово сукня

2 роки тому

NatashaKha106073

Взагалі то, є і те й інше

7 місяців тому

Minecraft944964

Слово плаття є в українській мові Бо так зроблено правилами закону Бо якщо би цього не було зроблено правилами закону тоді б цього слова точно не існувало а так воно зроблено правилами закону Тож воно існує

1 рік тому

aoA61

What color of these dress? - хіба так не вірно?

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо запитуємо про колір, то є усталений вираз What color is...? Причому, іменник пишеться без прийменника of. Додам, що до dress в однині (множина- dresses) Ви використали вказівний займенник these у множині (однина - this). Тепер Ви розумієте, чому так не можна?

1 рік тому

Ue1r2

Ти написав ( Який колір цього плаття)

1 рік тому

ReiMiller

По-українськи бажано таки "сукня" (жіночий одяг), а не "плаття". Якщо мають на увазі "одяг" узагалі, то ліпше так і казати (одяг), а не "плаття", бо одне зі значень цього слова - "білизна".

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.