"I had discovered the reality."

Çeviri:Ben gerçeği keşfetmiştim.

2 yıl önce

9 Yorum


Oz_..
Oz_..

Ben hakikati kesfetmistim

10 ay önce

mutlubasaran

Farketmistim nicin olmuyor

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Farketmek" = "realize"

2 yıl önce

mutlubasaran

tşk...

2 yıl önce

Aliqli
Aliqli

Past perfect cumleler tek basina kullanilamazlae

1 yıl önce

alper-256

bence de. after ya da before ile iki cümle kurulmalı, biri past perfect, diğeri past tense olmalı

1 yıl önce

EthemMuhtarolu

Keşfetmek neden olmuyor?

1 yıl önce

asmindiangelo

Keşfetmek olmazmı

11 ay önce

habibemre2

Gerçeği tespit etmiştim

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.