1. Foro
  2. >
  3. Tema: Catalan
  4. >
  5. "A quina hora vols aixecar-te…

"A quina hora vols aixecar-te?"

Traducción:¿A qué hora quieres levantarte?

May 17, 2016

6 comentarios


duolicris

Quina orella la meua! He escoltat: "A quina hora vols eixa cata?"


Oceanotti

Doncs sí. L'àudio sintètic fa coses així.


m.a.recoder

la "R" se ha de pronunciar.


lapoetapr

¿Aixecar es solo para WAKE UP?


Oceanotti

No. Puedes aixecar-te de la cadira (levantarte de la silla) y, sin usar el verbo pronominalmente, puedes aixecar una sessió (levantar una sesión) o aixecar un pes (levantar un peso).

Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.