"A quina hora vols aixecar-te?"

Traducción:¿A qué hora quieres levantarte?

May 17, 2016

6 comentarios


duolicris

Quina orella la meua! He escoltat: "A quina hora vols eixa cata?"

May 17, 2016

Oceanotti

May 17, 2016

Oceanotti

Doncs sí. L'àudio sintètic fa coses així.

May 17, 2016

m.a.recoder

la "R" se ha de pronunciar.

August 2, 2017

lapoetapr

¿Aixecar es solo para WAKE UP?

March 14, 2018

Oceanotti

No. Puedes aixecar-te de la cadira (levantarte de la silla) y, sin usar el verbo pronominalmente, puedes aixecar una sessió (levantar una sesión) o aixecar un pes (levantar un peso).

April 22, 2019
Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.