1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are at the final stage."

"We are at the final stage."

Çeviri:Biz son aşamadayız.

January 23, 2014

57 Yorum


ilbey34

"Biz son bölümdeyiz" kalıbının doğru olması gerekmez mi? sonuç olarak Türkçe'de son aşamadayız yada son sahnedeyiz den çok son bölümdeyiz şeklinde bir yapı kullanıyoruz..

January 20, 2015

refikozkiran

Bence de biz son bölümdeyiz kabul edilmeli. Bende öyle yazdım kabul etmedi.

March 23, 2016

largopen

Yorumları okuduğum kadarıyla, "stage" kelimesinin aynı anlama gelen farklı versiyonları var. Herkesin soruda sorulan anlamını yazmak gibi bir zorunluluğu mu var ? Birincisi bunu nereden bileceğiz; ikincisi aynı anlama gelen farklı söylenişler neden kabul edilmiyor ? Teşekkürler

February 10, 2016

nurettin.gunsili

"Biz bitiş aşamasındayız" kabul etmedi

June 10, 2015

ozantibell

"Biz final bölümdeyiz" yanıtının da doğru olması gerekiyor

October 4, 2016

faruk908701

biz son aşamadayız olmucak mı

July 27, 2016

DilaverAKINCI

"Bizler son aşamadayız" yazdım kabul etmedi.

March 3, 2014

Barflywashere

ben-sen-o / biz-siz-onlar. (bizler/sizler/onlarlar) :)

May 6, 2014

Preternatural

Biz zaten çoğuldur. Çoğul olan kelimeye tekrardan çoğul eki getirmek çok anlamsız.

October 31, 2014

_furkan14_

Sanirim Ingilizler o kelimeyi kullanmiyor .

March 11, 2014

mehmet545900

bizler Türkçe ye bile aykırı :) bir de İngilizce diyorsun ;)

December 29, 2016

makulportakal

"Biz son safhadayız" yazacaktım vazgeçtim. Kabul edilmiyorsa dikkate alıp, kabul edilmeli.

November 1, 2014

cumxxi

At ne işe yarıyor burada

January 28, 2015

elvanelvan88

Da de anlaminda..sahne-de

February 24, 2015

Zembereck

biz final aşamadayız kabul etmedi

March 6, 2015

hsnknklc

Son seviyedeyiz dedim yazdım kabul etmedi son sahnedeyiz diye düzeltti

March 6, 2015

headbang1

biz son kademeyiz dedim ama kabul etmedi?

April 15, 2015

nurettin.gunsili

biz bitiş aşamasındayız - neden olmuyor?

June 18, 2015

volkanaayhan

biz bitiş sahnesindeyiz kabul etmeliydi

July 22, 2015

ornbyc

biz son katmandayiz da olmasi gerekir

October 3, 2015

caucasianeagle

"Final aşamasındayız" şeklinde olamaz mı

November 28, 2015

mitralyoz-nur

Biz son safhadayız. Biz son kademedeyiz. Her iki cümle de Türkçe bir cevaptır. Site Türkçe kelimeler cihetinden zenginliğini ziyadeleştirmelidir.

December 10, 2015

cevikoguzhan

biz final sahnesindeyiz olmazmı

December 29, 2015

rasitsariyar

bende yaptım oldu

February 13, 2016

KaraHela

"Biz son safhadayız" Cümlesi neden kabul görmüyor?

February 18, 2016

fandom_divergent

son seviyedeyiz dedim kabull etmedi, kabul etmesi gerekmez mi?

March 31, 2016

RemziYldz1

Son bölümdeyiz olmalı

May 24, 2016

MehmedFaruk0

Biz final etabındayız olmaz mı

July 14, 2016

serhatbarisaydin

"son kademedeyiz" yanlış bir cevap mı ?

August 11, 2016

AdebisiDog

Son basamaktayız, son düzlükteyiz vs vs. Bunların da kabul edilmesi gerekir.

August 20, 2016

Suedaozgen

'Biz final derecesindeyiz.' neden olmuyor

August 25, 2016

agsgenetik

"at" olması gerekiyor mu,, saygılar

September 1, 2016

gunes16

arkadaşlar aklıma bir şey takıldı ben biz son aşamayız yazdım ama son aşamadayız doğru cevapmış. bizim son aşamada olduğumuzu belirten kelime hangisi şimdiden teşekkür ederim

October 26, 2016

yusufozdam

final aşamasındayız.

December 8, 2016

Shahrazad26

Does aşama mean stage?

March 2, 2017

letmeModer

yes, "asama" is same meaning as stage

June 2, 2017

TeomanF.

Lan final aşamada olmakla final aşamasında olmak arasindaki fark ne de "Aşamadayız" kabul etmiyo

April 13, 2017

zeynepdz

Biz son durumdayız doğru olmalıydı

May 2, 2017

falconblue

"son mertebedeyiz." "son safhadayız" yada "son evredeyiz" olmaz mıydı?

July 1, 2017

Nilay4422

Biz son evredeyiz

July 20, 2017

yaliyev

evredeyiz mi demek istediniz yoksa devredeyiz mi?

September 1, 2017

8emre9

Seviye ve aşama arası fark nedir önce türkçe mi öğrenmeliyiz yoksa

August 9, 2017

mehmet712216

Biz son bolumdeyiz olmadi?

August 16, 2017

AmirMahmoo2

ودتدتطجب

August 19, 2017

Parthurnax

biz finl bölümündeyiz niye olmadı

August 31, 2017

qwerty609596

Final=asama olmali

November 4, 2017

kara.tahta

Biz son adımdayız yazdım kabul etmedi...

November 18, 2017

GururDatek

Stage kelımesı hep kat dıye kalmıstır aklımda fılmlerden gordum

November 23, 2017

acelya911598

Biz final aşamasındayız neden olmuyor

November 23, 2017

MelisYukse2

Biz son evredeyiz bunun neresinde hata

November 25, 2017

Mrym_44

Biz final basamağındayız

February 7, 2018

BeratEmin10

yok artık ipucunda final de yazıyo

March 20, 2018

oguzhanarici

biz final bölümdeyiz de doğru olması gerekmez mi.

April 2, 2018

Velikaraki

final teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı final nihai Biz nihai bir karar aldık. - We've made a final decision.

Ben müteahhitlerle konuşuncaya kadar nihai maliyeti hesaplayamam. - I cannot calculate the final cost until I talk with our contractors.

son Romanın son sayfasını henüz okumadım. - I haven't read the final page of the novel yet.

Açlıktan ve yorgunluktan dolayı, köpek sonunda öldü. - Because of hunger and fatigue, the dog finally died.

kesin Karar henüz kesinleşmiş değil. - The decision is not yet final.

Planlar henüz kesinleşmiş değil. - Plans haven't yet been finalized.

gazet Gazetelere göre adam sonunda itiraf etti. - According to the papers, the man has finally confessed.

Sonunda oturmak ve gazete okumak için zaman buldum. - I finally found time to sit down and read the newspaper.

spor final yıl sonu dönem sonu sınavı son maç bitmiş Henüz hiçbir şey bitmiş değil. - Nothing is final yet.

kati Katil sonunda dün gece yakalandı. - The murderer was finally caught last night.

sonda gelen son karşılaşma sonuncu {s} en son En sonunda kafa karıştıran labirentten dışarı çıkabildim. - I finally found my way out of the confusing maze.

Tom en sonunda Meryem'e sırrı vermeyi kabul etti. - Tom finally agreed to let Mary in on the secret.

{s} kusursuzfinal cause nihai maksat {i} yıl sonu, sömestr sonu veya kurs sonu sınavı {i} son baskı (gazete) {i} final karşılaşması {i} final sınavı Bu öğleden sonra final sınavına hazırlanacağım. - I'm going to prepare for the final exams this afternoon.

Final notuna gelince, bu senin final sınavına bağlı. - As to your final grade, that depends on your final examination.

son ga {s} spor final: final match final maçısonunda Açlıktan ve yorgunluktan dolayı, köpek sonunda öldü. - Because of hunger and fatigue, the dog finally died.

O, sonunda IBM'in başkanı oldu. - He finally became the president of IBM.

son baskı finally nihayet spor kesin sonuç veren oyun bir spor karşılaşmasmın son ve kati denemesi sömestre sonu imtihanı nihade

June 18, 2018

Tutku605157

yazdılarınızın sonuna "." / "nokta işreti" koymayı deneyin

July 3, 2018

eltun_vami

neden "at" kullaniliyor? "in" ya da "on" kullanila bilirmi?

July 18, 2018

benalohas52

"biz son merhaledeyiz" dogru olmali.

October 21, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.