"What fish is it?"

Tłumaczenie:Jaka to ryba?

4 lata temu

47 komentarzy


milymanekin

Napisałem "co to za ryba?" przecież to jest dokładnie to samo. Program powinien dopuszczać kilka możliwości tłumaczenia.

4 lata temu

EddieLBN

Dzisiaj już taka odpowiedź jest akceptowana. W przyszłości jeśli widzisz błąd lub masz sugestię to zgłaszaj to za pomocą funkcji "Zgłoś problem". W końcu to wersja beta i jak to beta nie jest wolna od niedociągnięć, które Twórcy z naszą pomocą poprawią. :)

4 lata temu

milymanekin

Później doszedłem do tego jak zgłaszać błędy i mam już dokładnie 20 zaakceptowanych zgłoszeń.

4 lata temu

BrooOo1

Gdzie to sprawdzić?

3 lata temu

kotekpsotek

Ja napisalam to samo i bylo inne tlumaczenie: jaka to ryba

3 lata temu

michal08k

Jestem youtuberem o nazwie Jacob proszę wbijać na ten kanał subujcie aby być na bieżąco

1 miesiąc temu

werka210051

Dokladnie

2 lata temu

NatalkaGaw

Ta

6 miesięcy temu

Jola349333

Jaka to ryba

2 miesiące temu

Maks20003

no

4 tygodnie temu

Kamil348181

Super robiłeś

9 miesięcy temu

Szymszyl

Dziś spróbowałem jeszcze raz. Ale od lektora słyszę: " What fish is eat?" a powinno być : "What fish is it? ".

1 rok temu

wiki0051

To jurz "co to za ryba" mi nie zaliczylo?Ale to powinno byc dobrze!(no ja juz zapomnialam jak sie pisze i myslalam ze duolungo mi pomorze ale widocznie ja wiem wiecej)

1 rok temu

Sisunitka

Jurz??? Boże, moja znajoma z Ukrainy umie dobrze po polsku pisać......

10 miesięcy temu

maniek88sdz

"Już" to raczej tak się pisze :)

1 rok temu

TomaszAtan

"Pomorze" to region na północy Polski . Powinnas napisać "pomoże"

1 rok temu

Emi7825

Kliknęłam w słowo Fish i wyświetlilo mi się tam jaka to ryba xd to napisalam i bylo dobrze : D

1 rok temu

Zosia891062

Jak naciśniecie na dane słowo to pokarze wam co one znaczy

1 rok temu

Sisunitka

Mowi sie " ono "

10 miesięcy temu

Sisunitka

Napisałam " jaka ryba to" i nie zaliczyło. Moim zdaniem powinno.

10 miesięcy temu

ronaldo5555

zle napisałem

1 rok temu

Karlik96

Jaka to malodia?

1 rok temu

EmilkaJaro

Ja napisalam ryba to? I mi nie zaliczyli

1 rok temu

DawPlo

Jaka to ryba

1 rok temu

DawPlo

Która to jest ryba powinno być akceptowane

1 rok temu

mecia.pl

Napisalem co to za ryba i mi nie uznalo :-(

2 lata temu

Mmakao
Mmakao

Jaki sens jest w tym ze mamy podane odpowiedzi. Przeciez mamy sie uczyc jezyka a nie zawody reczny kopiarz

1 rok temu

Zuzia926878

Możecie mnie obserwować będe pomagać w każdym zadaniu I wpisywać fajne rzeczy.

1 rok temu

anulka.w008

33243491 Bo było by 'What is (it) fish ?' a nie what fish is it ? - dosłownie jaka ryba jest to :p

3 lata temu

Ciemnyneko

Gdzie wysłać i gdzie sprawdziç

2 lata temu

Paulina76327

Jak wyskakuje ci okienko z napisem ,,dobrze" lub ,,źle" (chodzi o rozwiązanie zadania) to po prawej stronie jest taka flaga i tam się zgłasza błędy, a sprawdza się na przycisku ,,sprawdź"

2 lata temu

angelika515

Czy wam tez sie pojawia caly czas inna odpowiedz przy tym pytaniu

2 lata temu

Szymszyl

Cały czasz jak piszę "jaka ryba to jest mam źle. Pokazuje mi, że poprawnie jest"jaka to ryba".

2 lata temu

Latinosmus
Latinosmus

Czy to jest ryba? też powinno być uznane

2 lata temu

kacperon81

No nie bo prawidłowa odpowiedź to: co to za ryba... takie trudne

2 lata temu

zuzeu221

''Jaka ryba to jest?'' źle?

2 lata temu

pawelolszewski

jaka ryba to jest, a jaka to ryba to to samo !!!

2 lata temu

maciejka7

To taka ryba

3 lata temu

Paulina76327

Przecież ,,what" to znaczy ,,co" ! A nie ,,jaka"! Nie rozumiem

2 lata temu

DejwidTV

Ale jak to napisałem jak było po angielsku i po Polsku powinno być

3 lata temu

kubakoz1

w angielskim jest wszystko w złej kolejność:(

3 lata temu

JULEK910

No współczuje ale polski też jest trudny

3 lata temu

-ongiloud-

nom

1 rok temu

Przemo_ks

jaka ryba to jest powinno być dopuszczone

3 lata temu

33243491

A czemu nie ,,Co to jest ryba?"?

3 lata temu

immery
immery

Wtedy byłoby "What is a fish?"

2 lata temu

JULEK910

Bo to każdy wie ryba to owoc morza

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.