1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Jem kraba."

"Jem kraba."

Tłumaczenie:I eat the crab.

January 23, 2014

9 komentarzy


wit5001

Czemu pisze sie raz the a raz a


natalka200

Jak piszesz ,,the" to oznacza coś konkretnego (w tym przypadku kraba którego można jeść) a jak piszesz a to oznacza że ogólnie o czymś mówisz


Karolinka244808

ja w życiu nie zjadłabym kraba fuj przy okazji biedny krabik:(


Vicky_Vame

Kraby to zwykle owoce morza, tak jak kalamarnice, osmiornice czy ryby.


Lili4185686751

Dlaczego nie I eat a crab


br0d4
Mod
Plus

Bo nie jesz żywego zwierzęcia (żywe zwierzęcia są policzalne), tylko potrawę przyrządzoną z tego kraba - potrawy są już niepoliczalne. Przed rzeczownikiem niepoliczalnym nie wolno postawić przedimka "a/an". Poczytaj o przedimkach, linki np. w https://forum.duolingo.com/comment/26408129 dział "Przedimki, określniki, kwantyfikatory".


RobertTuj

Napisalem I eat a crab i zaliczylo


Ania335968

Co znacz to Acc. Jak klikniesz słowo krab


br0d4
Mod
Plus

Podpowiedzi są niestety wspólne dla kursów EN←PL i PL←EN, więc "acc." to skrót oznaczający "biernik" i pochodzi to z kursu języka polskiego dla anglofonów.

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.