Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jem kraba."

Tłumaczenie:I eat the crab.

4 lata temu

7 komentarzy


wit5001

Czemu pisze sie raz the a raz a

3 lata temu

natalka200

Jak piszesz ,,the" to oznacza coś konkretnego (w tym przypadku kraba którego można jeść) a jak piszesz a to oznacza że ogólnie o czymś mówisz

2 lata temu

Marek199140

Nie wiem

8 miesięcy temu

Natalcia.1.2.

Hej nie piszcie tutaj o tym kto je kraba itp. Tylko to jest po to jak ktos ma problem zadaje pytenie a nie.

3 lata temu

Angela825036

Przez chwile myślałam że to jest "jem kebaba"

4 miesiące temu

ana238354

Jem kraba fujjjjjjjj!!!!!!!

6 miesięcy temu

Alicja475747

Szkoda że tam nie ma jem kebaba

3 miesiące temu