1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Jem kraba."

"Jem kraba."

Tłumaczenie:I eat the crab.

January 23, 2014

10 komentarzy


wit5001

Czemu pisze sie raz the a raz a


natalka200

Jak piszesz ,,the" to oznacza coś konkretnego (w tym przypadku kraba którego można jeść) a jak piszesz a to oznacza że ogólnie o czymś mówisz


Natalcia.1.2.

Hej nie piszcie tutaj o tym kto je kraba itp. Tylko to jest po to jak ktos ma problem zadaje pytenie a nie.


Karokotek

Kraba można jeść


Angela825036

Przez chwile myślałam że to jest "jem kebaba"


Alicja475747

Szkoda że tam nie ma jem kebaba


Karolinka244808

ja w życiu nie zjadłabym kraba fuj przy okazji biedny krabik:(


Vicky_Vame

Kraby to zwykle owoce morza, tak jak kalamarnice, osmiornice czy ryby.


Karolinka244808

nieeeeeeeee nie zjem kraba!!!!!!!!

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.