Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jem kraba."

Tłumaczenie:I eat the crab.

4 lata temu

43 komentarze


wit5001

Czemu pisze sie raz the a raz a

3 lata temu

natalka200

Jak piszesz ,,the" to oznacza coś konkretnego (w tym przypadku kraba którego można jeść) a jak piszesz a to oznacza że ogólnie o czymś mówisz

2 lata temu

Marek199140

Nie wiem

9 miesięcy temu

Adam635631

Nobo najpriew the a potem a ale może tak nie być

2 lata temu

Natalcia.1.2.

Hej nie piszcie tutaj o tym kto je kraba itp. Tylko to jest po to jak ktos ma problem zadaje pytenie a nie.

3 lata temu

Angela825036

Przez chwile myślałam że to jest "jem kebaba"

5 miesięcy temu

ana238354

Jem kraba fujjjjjjjj!!!!!!!

8 miesięcy temu

Alicja475747

Szkoda że tam nie ma jem kebaba

5 miesięcy temu

Filip689188

Hmmm... Nigdy nie jadłem kraba

1 rok temu

Michal444252

było jem kraba a nie ja ja kraba

11 miesięcy temu

AmelkaWiel1

FUJJJJJJJJJJ!!!!!!!!! JA TAM LUBE KREWETKI ALE KRABA!!!!!!!!

7 miesięcy temu

ffffffffff194549

O kurde XD

1 rok temu

adamdrewni

Bugf

1 rok temu

zimmerman10

A jak ktos nie je stworzen? Xd

1 rok temu

Amelia557605

Ludzie! Pije zupe! Jem kraba! Co jeszcze???

1 rok temu

dominika673059

Zupa spoko ale krap nie

1 rok temu

ffffffffff194549

Janka polka ja tež

1 rok temu

KubaSikors1

Lol przeczytałem Jem kebaba

1 rok temu

didi341542

Zaliczyło mi ale bez ,,the"

2 lata temu

kubus17

No didi

2 lata temu

MichaWonic2

Ju hu zaliczyła mi

1 rok temu

AmeliaGapa

Omg zapomniałam I na początku wstawić >:(

2 lata temu

PaTka616417

Jaki llooolll xd

1 rok temu

Magdzia9

Nie pisalo ja jem kraba tylko jem kraba

2 lata temu

AmeliaSuwa

Ja napisałam eat a crab i mi nie wyszło:(

2 lata temu

Nicole224368

Ja wpisalam eat crab i mi zaliczyło

2 lata temu

Bartof1

Nie powinno byc I eating a crab, w czasie teraźniejszym (present continous) skoro jest ,,jem" a nie ,,jeść"?

2 lata temu

laceandlea

Jak już to I AM eating the crab. Moum zdaniem tak powinno to brzmieć. I eat the crab jest na 100% źle, bo I eat sugeruje powrarzalną czynność (jadam kraby), wtedy nie może być THE crab, bo THE sugeruje KONKRETNEGO kraba! Jak już I eat a crab, albo lepiej I eat crabs.

2 lata temu

Natalkaw20

Masz racje

2 lata temu

kubus17

Masz rację laceandleather

2 lata temu

_tomeq_

wtf? co to za nick xD

1 rok temu

mikolaj201

Niby tak ale twórcy wiedzą lepiej (sory jeżeli zrobiłem błąd)

2 lata temu

riko1001

Napisałam krab po polsku i uznało!

2 lata temu

Nati.G.
Nati.G.

Poniważ uznało "krab" za literówkę od "crab"

2 lata temu

0liwia
0liwia

To zdanie jest poprawne, ale by lepiej brzmiało "I eat crab".

4 lata temu

agoosh
agoosh

"I eat the crab" znaczy, że jesz konkretnego kraba. "I eat crab" może znaczyć, że jesz kraby ogólnie, np. twoja dieta ci na to pozwala.

4 lata temu

budyniek

Mam nadzieję, że wreszcie utrwali mi się ta zasada.

4 lata temu

SZOK2000

masz rację agoosh ; )

4 lata temu

ollaaa1

tak ale w tym zdaniu trzeba napisać the.

4 lata temu

KaBaKK

Nie trzeba można wpisać ''I eat A crab'' i ci to zaliczy i będzie napisane że jest możliwość na the zamiast a.

3 lata temu

Tom32spaces

Można też "a"

2 lata temu